15

384 7 0
                                    

Bylo 14h a my (Bell, Max, já) jsme seděli na gauci a koukali na telku. Když přiběhl Conn ,,ahoooj! Tak trochu někdo přišel a chtěl bych vás seznámit.. Bell ty ho znáš" Usmeje se. Vstoupil tam nejakej kluk ,,ahoj jsem Caleb. Bývalej nejlepší kamarád Connora" představí se. Toho kluka znám. Je to minulost ale ne hezká. ,,Caleb to je Kori moje přítelkyně a to je její bratr Max" představí zas nás. Caleb přijde ke mě a potřese si semnou rukou ,,rád tě poznávám Kori" Usmeje se na mě ,,já tebe taky" usmeju se falešně. ,,čau Maxi" pozdraví Maxe ,,čus.. neznáme se náhodou?" Zeptá se Max ,,asi ne" odpoví mu Caleb ,,s Caleb jsme byly nejlepší kámoši jako malý. Bydlel vedle nás a mají odsud tak 2min a tam je chata. Ale když nám bylo 7 tak se odstěhovali a když jsem šel k autu tak jsem ho potkal" furt se usmíval Conn. Abych řekla mojí minulost s Caleb.. Byla jsem na dovolený jen s mojí bývalou a taky jedinou kámoškou. Jmenovala se Hazel. Poznala jsem se tam s Caleb. Po chvíli jsme spolu zacali chodit (byly jsme tam na celý letní prázdniny a on taky protože tam prej měl babičku). Chvíli se začal chovat divné. Po pár dnech mi kámoška řekla ze se s ním vyspala když už jsme spolu chodili. Ubrečená jsem doběhla k němu na hotelový pokoj a seřvala ho. On mi řekl že se to vůbec nestalo a ze mi lhala. Pak řekl ať se s ní přestanu bavit (Teď už vím ze mi lhal). Potom jsem se z pokoje kde jsem byla s tou Hazel jsem se "nastehovala" k Caleb. Často jsme to spolu dělali. Venku nebo v baru se všemi holkami flirtoval. Manipuloval semnou. Dokonce jednou na mě vytáhl i nůž.. jo vím je to divny.. Potom co jsem přiletěla z dovolený tak jsem ho už nikdy neviděla. Ukázal jsem rodině jak vypadal. Byla jsem u psychologa. Léčila jsem se. Postupně jsem už polovinu ani si nepamatuju. A jsem za to ráda. Tedkon ale vím ze mi už nic neudělá. Mám Connora. Miluju ho a vím ze on mě. Možná ze kvůli tomu ze jsme tak mladí nám to nevydrží ale i může a já v to doufám. Taky vím ze tohle všechno musím říct Connorovi. Spíš mu to řeknu večer. Než pujdem spát....

Naštěstí Caleb odešel po 2h. Bylo už 17:40. A Connora něco napadlo ,,děcka nechtěli by jste někam jet" vykřikne. Všichni se na nej podíváme ,,je tu kousek od sud přeci ta stezka v korunách" pokračuje ,,jo proč ne" usměju se na nej ,,ještě k tomu za hodinu se stmívá takže bychom viděli nádherný nebe. Pochopitelně ze tam jsou světla ale chápem se" zasmeje se ,,dobře tak 10min na to se převlíknout do něčeho teplejšího než jsou kratasi a tričko a pak sraz tady" vykřiknu a bezim nahoru. Ve skříni jsem vzala svoje Šedivý tepláky, přes své černé tričko jsem si vzala Connora mikinu. V koupeně jsem si dala vlasy do vysokého culíku a pak šla dolu. Čekalo se klasicky jen na mě. Po 20min jsme byly už u toho. Začalo se pomalu stmívat a bylo to krásný. Po takových dalších 15min jsme došli úplně nahoru a viděli stromy pár domků a hlavně nádherný nebe. Byla to taková krása. Chvíli jsme tam ještě byly a pak protože se zavíralo tak jsme šli do jedný hospody která vypadala fakt dobře. Byl tam i celkem klid. Dali jsme si jídlo a pak Bella s Maxem si šli zahrát fotbálek. Teď nebo nikdy. Nadechla jsem se a celý příběh mu řekla. Chvíli na mě civěl a pak mě hned obejmul ,, neboj už ho neuvidíš!" Pak mě políbil ,,ja jen nechci zažít to co mi dělal to je vše Conne" pohlavím ho po vlasech ,,i kdyby.. já to nedovolím! Hlavně už nad nim nemyslí a jsem rád ze jsi mi to řekla" Usmeje se.

Secret Love/czKde žijí příběhy. Začni objevovat