Mám štěstí že všechny holky co jsou semnou na tý chatce tak nejsou nějaký nafrněnky nebo barbínky atd.. Proste jsou vpoho, dokážou být ticho a nějančí kvůli každé kravině! Přišli jsme a každá hned šla k nějakýmu pokoji. Ten pokoj byl hezkej (média). Z batohu jsem si vytáhla počítač a dala ho na postel. Pak se převlíkla do-
Lehla do tý postele. Zavřela jsem oči a usla. Najednou jsem slyšela klepaní ,,ano?" Hned co jsem to řekla tak se otevřeli dveře a v nich stála Morgan vypadá takhle-
,,eeemmm.. Kori?" Zeptala se nervózně ,,ano?" Usmala jsem se ,,holky navrhly ze se podíváme na film.. tak se tě ptám jestli chceš s náma?" Usmala se nazpátek ,, jo klidně .. a teď nebo večer?"
,,no napadlo nás že asi nikdo tady nemá jako jídlo tak ze bysme zašli za učitelem jestli nemůžeme zajít do kramku který je max 20min od sud.. tak? Co na to říkáš?"
,,jo klidně!" Líbil se mi ten plán.. je od nich hezký ze se mě zeptaj ,,dobře tak Lily už šla dolu se ho zeptat za chvíli tu je tak zatím!" A odešla. Vstala jsem a šla do menší kuchyňkyDo skleničky jsem si nalila vodu a vypila ji. Slyšela jsem otevírání dveří a pak hned hlas Lily ,,prej můžem!" Křikla ,,protože je 16:31 tak máme hodinu na to být zpátky! Takže vemte vše co potřebujete na cestu tam a zpátky a jdem! Máte 5min!" Křikla zase a běžela do pokoje. V kuchyni byla i Ashley ,,tak si vem věci Kori a čekej v chodbě" mrkla na mě a šla taky do pokoje..no a já taky.. v pokoji jsem si vzala menší batoh a do ní dala peněženku atd.. V chodbě už byly skoro všechny a pak jsme šli. Holky i když se spolu znají díl a bavěj se ve škole spolu víc tak tady se bavili i semnou. Cestou jsme toho rozebrali hodně.. No.. snad to nebude zas tak hrozný..
ČTEŠ
Secret Love/cz
Teen FictionOna ticha,chytrá samotářka On populární, hezky kluk Píšou si spolu už nějakou tu dobu Na večejnosti spolu nemluví Často na sebe koukají Jednoho dne jedou na školní výlet který trvá 5dní Až tam začnou spolu mluvit a ne jen si psát