V pokoji jsem hned skočila do postele. A zahrabala se do peřiny.. tak trochu mi je furt zima.. No i v tý peřině trochu ale už jen trochu ,,copak? copak?" Směje se Connor ,,je mi zima!" Vykřiknu ,,i v tý peřině?" Furt se směje a lehá si ke mě ,,jooo" ,,tak pojď jsem" a obejme mě ,,tak co? Lepší" Usmeje se ,,joo jakoby joo" ,,tak ticho a jdem spát ne? Nevím jak ty ale já jsem unavenej" zívne Connor ,,jo.. souhlasím" ,,tak dobrou" dá mi pusu do vlasů ,,dobrou" usměju se mu do hrudi.
Probudí mě chrápání. Podívám se na něj který si hrozně hlasitě chrápe a krásné si spinka. Podívám se na mobil kolik je. Bylo 20:28. Vstala jsem a šla do kuchyně kde si nalila do skleničky džus. A stou skleničku došla do obýváku kde se Ashley a Morgan koukali na nějakej film. Všimla si mě Ashley ,,hele promiň Kori ale sklidni Connora moc nahlas chrápe!" ,,má pravdu!" Souhlasí s ní Morgan ,,to ho mám donutit a jde spát k sobě asi co?" Zeptám se ,,jo klidně! A pokud chceš můžeš jít s ním.." řekne Ashley ,,já ho půjdu vzbudit a dořešit to jo? Tak čau!" Rozloučím se s holkama a šla jsem do pokoje. Connor furt spal tak jsem udělala takovou tu klasiku. Vzala v koupelně kýbl. Do něj nalila vodu a šla zpátky do pokoje. Šla jsem ke Connorovi. A trochu to na nej vylila. Je mi líto té postele popravdě ale za ten pohled na Connora to stálo. Vypadal fakt vtipně. Connor během chvíle byl vzhůru a hned křičel ,,kliiid!" Směju se ,,cos to udělala?!" Podívá se na mě vražedným pohledem ,,popravdě je mi líto jen tý postele..." pousměju se ,,a já jsem jako co?!!!" Dělá ublíženého ,,Connor? Seš Connor?! No nic prej nemáš chrápat vyřizujou ti holky" mrknu na nej ,,takže mám spát u sebe?" ,,asi ja nevím..." přiznám ,,toho chrápání se tahle chatky zbaví jen pokud pujdeš semnou k nám" Usmeje se ,,stejnak máš mokrou postel teďkon!" Pokračuje ,,no dobře.." příjmu to ,,no co? Za to si můžeš sama s tou vodou" vysměje se mi ,,já vím!" Kývnu na souhlas ,,máš štěstí že jsem si mikinu sundal a je na židli!" ,,proč?" Zeptám se ,,protože si jí vezmeš, dáš si kapuci a je tě k nám bez problému vezmu" mrkne na mě ,,ale já si můžu vzít svojí" ,,tak to neeeee! Já bych si přál aby sis vzala tu mojí protože ti bude větší" ujasní ,,fajn tak já si vezmu nějaký oblečení na ráno a-" Nedořekla jsme to protože mi do toho skočil ,,nene! Já ti klidně něco pujčím. Jen si vem když tak mobil" stoupne si a dojde k židli kde je mikina. Tu vezme a hodí mi ji. Já si jí jen obleču, vezmu, dám si kapuci a jdu za Connor. Cestou řeknu v kuchyni Ellie že spím u Connora a pak jdem k nim na chatku. Vlezli jsme do ní a i když jsme tu druhým dnem tak tu šlo cítit ze je to chatky klučičí ,,čau!" Křikne do chatky ,,čaaau!" Řekne více osob naráz z obýváku. Connor mě vzal za ruku a šli jsme. Došli jsme do jeho pokoje a já si ho prohlídla. (Média) ,,celkem mi tvůj pokoj přijde spíš holčičí ale to může jen vypadat" řeknu jen tak ,,neboj mě trochu taky ale přišel jsem jako poslední takže mi kluci nechali tenhle.." zamkne a lehne si do postele a já si sedla na židli ,,tak co?" Zeptá se mě ,,co by?" Usmeju se ,,už si mluvila s někým z rodiny?" Taky se Usměje ,,jo s Finnem...Ví že se s tebou bavím... a zněl celkem starostlive když mi volal" ,,jakto ze to ví?" Zeptá se hned ,,někdo mu ve 4h ráno volal že se s tebou bavím a ze nás videl" vysvětlím ,,aha..a co ti řekl?" Zeptal se ,,to je jedno.. co ty a rodina?" Zeptám se ho ,,volala mi segra.. prej se má dobře a ze jim už chybím.." jeho úsměv se ještě víc rozšíří když to říká ,,to je hezky" ,,pojď ke mě" ukáže vedle sebe. Vstanu a jdu za ním. Lehnu si a on mě hned obejme ,,tak a teď už tě nepustím"
Probudilo mě bušení na dveře. Cukla jsem sebou a sedla si. Vedle mě furt Connor klidně spal ,,hej notak! Kmo! Je čas!" Říkal někdo za těma dveřma. Nechápala jsem to ale otočila jsem se na Connora a třásla s ním aby se probudil ,,copa-" než to dořekl tak jsem mu naznačila ať je zticha a ukázala na dveře. Nejdřív se na mě podíval nechápavě ale pak když slyšel bušení tak to pochopil ,,coje?!!" Řekl nepříjemně ,,vole jdem už pojď!" Řekl ten za dveřmi ,,Kmo srry ale dneska neee" ,,ale notaaak pojď!" Snažil se ho ukecat ,,ne srry Kmo.. jsem unavenej" ,,fajn čau!" Křikl a už odešel ,,promiň" omluvil se a otočil se na mě ,,vpoho" mrkla jsem na nej
ČTEŠ
Secret Love/cz
Teen FictionOna ticha,chytrá samotářka On populární, hezky kluk Píšou si spolu už nějakou tu dobu Na večejnosti spolu nemluví Často na sebe koukají Jednoho dne jedou na školní výlet který trvá 5dní Až tam začnou spolu mluvit a ne jen si psát