Po pár měsících
Byla jsem šťastná. Sám Finn mi řekl že mě už dlouho neviděl tak šťastnou. Táta je v léčebně .Conn byl semnou na našem plesu. Všichni ve škole nejdřív zírali snažili se to zkazit ale nepovedlo se to a teď jsou s tím vpoho.. Za měsíc končíme. Budem maturovat. Conn řekl že jestli by to nevadilo tak by byl rád kdybychom si pronajali nějaký byt. Dneska se jdem podívat na nějaký byt. Popravdě je mi špatně už od rána. Furt se mi chce zvracet. Když jsem to řekla Ellie (která je moje nejlepší kamoska) tak hned na mě že jsem těhotná atd.. kecy.. Ale i přesto přišla. Connorovi řekla ať neleze za náma a dala mi těhotenský test. Protože jsem věděla ze je to kravina tak jsem byla celou dobu v klidu ,,proč ses tak vklidu co když ses?!" Podívá se na mě překvapeně ,,vím že nejsem tak klid" usmeju se ,,kdy jsi to měla naposledy?!" Zeptá se hned ,,je pravda že mám zpoždění ale jen 3dny Ellie" mrknu na ní ,,no tvl... tak se podívej" pobídne mě. Vezmu ho z umyvadla a otočila ho ,,do prdele..." zírám na to ,,ses?" Zeptal se opatrně ,,jo.." šeptnu.. chce se mi brecet.. to nejde! Proste ne! ,,musíš mu to říct!" Řekne po chvíli Ellie potichu když mě obejmá ,,já vím.. Řeknu mu to hned.. Nechci mu to tajit.. ale ... bojim se Ellie" podívám se ji do očí ,,vklidu Kori! Pokud tě opustí tak to není ten pravej a máš tu mě a bráchy!" Snaží se mě uklidnit ,,jdu" fajn teď musím... Došla jsem za Connorem který chodil v obýváku tam a zpátky. Když mě videl hned šel ke mě ,,co se stalo?! Proč mě Ellie nechtela za tebou pustit?!" Ptá se hned. Já jsem mu jen podala ten test a koukala do země. ,,ty.. ty seš těhotná?" Zepta se. Jen kývnu hlavou ,,my budem mít děťátko?! Já budu táta?" Podívám se na nej a on se usmíval od ucha k uchu. Hned mě políbil a pak obejmul. Ve vzduchu semnou zatočila. ,,tobě to nevadí?" Zeptám se ,,proč by mělo zlato?" Zasmeje se ,,no není to brzy?" Podívám se mu do očí ,,je jedno kdy! Milujem se! Spíš bych byl naštavnej kdyby to děťátko nebylo mí" pohladí mě po vlasech ,,neboj je.."
Ten byt jsme řekli že berem bude tam jak ložnice tak pokoj pro to malý. Náhodou všichni z rodiny reagovali mile.
ČTEŠ
Secret Love/cz
أدب المراهقينOna ticha,chytrá samotářka On populární, hezky kluk Píšou si spolu už nějakou tu dobu Na večejnosti spolu nemluví Často na sebe koukají Jednoho dne jedou na školní výlet který trvá 5dní Až tam začnou spolu mluvit a ne jen si psát