Ze względu na to, że uczniowie zażądali 2 tygodni ferii po ciężkiej pracy nad budową akademii, Henryk miał czas na rozpieszczanie i bycie rozpieszczanym przez Edzia.
Podczas gdy robili 69, które bardzo często robili, jak możecie zauważyć, ktoś zapukał do drzwi.
- No nie! W najlepszym momencie! - powiedział Edzio i wyszedł ze swojego bojfrenda (😏), żeby ten mógł podejść do drzwi.Henryk nie ubierając nic na gołe jajca, otworzył drzwi. Tego nikt się nie spodziewał! Stał tam brat bliźniak Henryka, Kyrneh. Był on bardziej przystojny od Henryka, chociaż nikt mu tego nigdy nie powiedział.
Kyrneh był typem bad boya, który był hetero samcem alfa i nie znosił gejów, dlatego odciął się od swojego brata. Henryk nie tęsknił jednak za swoim bratem, nikt za nim nie tęsknił. Taka była smutna prawda.
- Bro, nawet you can't ubrać clothes na your body?
- Co ku**a?Kyrneh siedział w USA przez ten cały czas, gdy go nie było, przez co praktycznie zapomniał polskiego. Co z tego, że nie było w Polsce go dwa miesiące.
- Sorry, I don't mówić in polski. I zapomniałem this język.
- Mam włączyć tłumacza Google czy jaka cholera?
- Yes, Please.Henryk włączył tłumacza Google żeby porozmawiać ze swoim bratem, który miał 77 punktów IQ.
Bracia rozmawiali ze sobą dobre 4 godziny. Na dworze robiło się już ciemno i zimno, jaja Henryka zamarzły już na dobre. Henryk od brata dowiedział się przez te 4 godziny tylko tyle, że ten miał ziemniaki na obiad.
Gdy ich jakże dziwna konwersacja się zakończyła, Henryk i jego Daddi wrócili do przerwanej im czynności, jednak nie potrwało to za długo, ponieważ znowu ktoś zapukał do drzwi.
Henryk znowu otworzył drzwi, tylko z taką różnicą, że miał na sobie pantalony.
To był znowu jego brat.
Na tłumaczu Google przetłumaczył na polski następujące zdanie:
" zapomniałam dodać, że z ziemniakami był sos "Henryk spojrzał się na swojego ułomnego brata i zamknął mu drzwi przed nosem.
Kolejny rozdział:D pozdrawiam grupę różańcową
CZYTASZ
Henryk Stylowy i Akademia Cukrowego Arbuza
VampireHenryk Stylowy wraz z Edziem zakłada Akademie Cukrowego Arbuza