מקום לא ידוע
הוא נכנס דרך דלת וגילה שזו המעבדה מהחלומות. היא היתה מלאה במאות או אלפי בתים קטנטנים על מדפים שהשתרעו מקיר לקיר. סגנון הבתים היה מאוד דומה לבתים שבכפר לימנד שנמצא לא רחוק מהעיר שבה הוא גר. זיכרון מהחלום שלו הבזיק במוחו. הוא הבין שאלה הבתים שהתכווצו.
הוא ראה מערה חשוכה וארוכה. כשנכנס אליה שמע קול גברי צרוד שאמר בקול חזק ומהדהד: "אני חש בך". דניאל שמע את האיש הצרוד אומר "קסריסן" שביסודי לימדו את דניאל שזהו לחש אפל ואסור. תוך מאית שנייה דניאל הועף לתוך כלוב והותך בסורגים בכוח רב. עכשיו הבין שהקול ששמע היה קולו של קוזימו המכשף המרושע מחלומו. הוא ניסה לשבור את סורגי הכלוב בעזרת הלחש "פוניאבי" אבל הסורגים רק רעדו ונכתב עליהם "טיפש". פתאום נשמע קול מוכר שאומר: "אז אתה מכשף, אה?" דניאל נבהל והביט לצדדים, הוא ראה את מייקל (הילד מהחלום) וענה לו בחשש: "כן..."
מייקל: "למה אתה פה?"
דניאל: "הלכתי לאיבוד"
מייקל: "אני פה כי הוא תפס אותי, האיש הרשע תפס אותי"
דניאל: "אני יודע"
מייקל: "אתה רואה את האולר הזה שם?" מייקל הצביע לצד ימין.
דניאל הביט לכיוון שאליו מייקל הצביע
דניאל: "כן"
מייקל: "אחד השומרים הפיל אותו"
דניאל לקח את האולר והתחיל לשפשף את הסורגים. כשהאולר רק נגע בסורגים הופיע הבזק אור אדום וזץ של חשמל נורה לעבר כתפו של דניאל, למרבה המזל דניאל הצליח להתחמק.
מייקל: "וואו"
דניאל כיוון את השרביט לאולר ואמר: "אקספונרא תא!"
פתאום נכתב על האולר "שומרים מטומטמים, אם ברצונכם לשבור את הסורגים נא להשתמש בלחש: שֶטר!"
דניאל כיוון את השרביט לסורגים ולחש "שטר".
YOU ARE READING
דניאל לוגן והמעבדה האבודה
Teen Fictionדניאל לוגן הוא נער קסום במלוא מובן המילה. הוא לומד בבית הספר לכישוף "ארטיספל" ונחשב ילד רגיל. אבל, פתאום הוא נשאב לעולם מסתורי של הרפתקאות, קסמים, חברים ועוד...