🔥 Prolog 🔥

43 5 1
                                    

Setelah peperangan melawan Qnyx kerajaan mengbaik pulih bangunan yang rosak dan selepas 18 tahun berlalu Kirito Dan Araji Sudah Kahwin Dan Mempunyai Sepasang kembar lelaki bernama Amato Sasaki Yang Berumur 17 tahun dan adiknya yang bernama kira sasaki dan sekarang Kirito membina semula kerajaan Edona dan tinggal di sana bersama Araji dan Amato tidak di lupakan juga Ardan yang mengajar di Academy Edona Walau Sudah berumur 62 Tahun dan Kotaro mengganti Taktah Ayahnya setelah raja Ryudachi mangkat dan suichi menjadi orang kanannya manakala Yuji menjadi komandan perang Isfarghan Kirito di kerajaan Edona dunia aman damai namun....

Kebahagiaan itu hanya sementara..

Kemunculan Hades Sang Dewa kematian membawa bencana..

"Berikan aku Mata itu! Kalian manusia biasa tidak berhak memilikinya!"

"Apa yang kau katakan! Mata ini sudah ada sejak aku lahir!? Bahkan jika di beri pilihan aku tidak menginginkannya! Ia membuat hidup ku menjadi gila!"

"Berikannya maka seluruh manusia akan selamat!"

"Apa kau fikir aku akan percaya dengan kata-kata mu? Kau telah membunuh semuanya!! Lantas apa kau akan membiarkan kami hidup!? Bedebah keji macam kau tidak akan pernah menepati janji"

"Aku tidak akan mengubah keputusan ku beri atau MATI di sini!"

"Dengan Nama Demon Lord aku bersumpah kepada langit dan bumi! Aku akan memenggal kepala mu!!"

Siapakah itu?

Saksikan Pengembaraan Amato..

AMATO SUCCESSOR OF RAZVAN  (RAZVAN BOOK 2)Where stories live. Discover now