Telefonát

234 3 0
                                    

K: *vzala jsem to*

J:

Vzala to superr.

J:

"Ahoj"

K:

"Ahoj"

J:

" Zapneme si kamery? Tak kde ted' jste?"

K:

" Jojo jasně. 

Na louce nechám jí tu nažrat pořádně, a pardon za to jak vypadám prostě koňák no:))) a co ty už jedeš domů?"

J:

"Ježiš vždyt' jsi nádherná prosím tě, jojo jedu domů kamarád Sam mě veze. Same pozdrav."

"Čauko jak je?"


K:

"Super, Čauky dobrý dobrý co ty?"


Sam:

"Ale jo taky dobrý, co kydání?"

K:

"Hahaha vtipný, dneska jsem ještě nekydala, protože jsem přišla a vzala Fliku a šly jsme. Musíme všechno stihnout dneska je toho hodně no."

Sam:

"Aha tak to je škoda a těšíš se? Na kydáníčko? A co všechna dneska máš i randíčko nějaké?"

K:

"Hej co máš pořád s tím kydáním. Prostě to patří ke koním a hlavně je to super fitko. By mě zajímalo co děláš ty hmm? Jo a randíčko mám právě ted' ale ne s tebou takže sorry"

Sam:

"Asi tě to překvapí, ale pracuju ve fitku jako trenér. A trénuju tady toho tvýho hokejistu. Aha pardon ruším jo?"

K:

"Ano to teda hodně rušíš, takže čaukyy. Aha tak to máš nudnou a smradlavou práci:))"

Sam:

"Hej cožee kamo to jí necháš mě takhle schazovat?"

J:

"Kamoo ona tě neschazuje říká jen pravdu"

K:

"Jo vidíš říkám pravdu"

*začala jsem se smát a Jurko se přidal ten jeho úsměv sakra*

J: 

"No a co Flika?"

K:

"Flika ted' papá můžu ti jí ukázat pak jak pracujeme, pokud budeš chtít"

J:

"No tak to je jasný, že chci jednou abych to pak třeba uměl"

K:

"Tak jo není problém, a na co to budeš potřebovat si budeš kupovat koně někdy:)"

J:

"No tak samozřejmě:)) pro tebe třeba;)"

*všichni jsme dostali záchvat smíchu*

K:

"Fliki pojd' jdeme, hej Jurko jak jseš na tom jak dlouho ještě pojedete?"

J:

"Už budu za chvíli doma, jen zatáčka jsem tu."

K:

Hokejista a Holka od koníKde žijí příběhy. Začni objevovat