Brother

34 11 15
                                    

-Να είναι καλά ο όμορφος κύριος...

Τότε ξεκίνησα να κλαίω κανονικά...

Τότε κατάλαβα πως εκείνος την άλλαξε... Εκείνος της έδειξε τον σωστό δρόμο... Εκείνος τα έκανε... Όλα...

Ένιωθα το κενό μέσα μου να γεμίζει από την αγάπη της μητέρας μου αλλά και να αδειάζει από την την απουσία του κυρίου jungkook...

Μολις η μαμά έφυγε από δίπλα μου βγήκε από το δωμάτιο για να φωνάξει το γιατρό... Ως τότε κάτι άλλο συνέβη... Μια αχνη φιγούρα μπήκε μέσα στο δωμάτιο και έκατσε δίπλα μου...

- πως ήταν το ταξίδι Κοριν...

- π-ποιο ταξίδι... Π-ποιος είσαι... Είπα καθώς έλεγα...

- μην κλαις Κοριν... Είμαι μαζί σου....παντα είμαι και θα είμαι..

- όμορφε κύριε...?

Τότε τον άκουσα να γελάει... Και το χαμόγελο του ήταν τότε το μόνο που ξεχώριζε από αυτήν την άχνη του εμφάνιση...

-έλα στην αγκαλιά μου μικρή μου...

ειπε καθώς έγειρε προς το μέρος μου χωρίς να χάνω χρόνο πήγα προς το μέρος του και τον αγκαλιάσα... Όντως ήταν εδώ... Βρισκόταν μαζί μου... Στο πλάι μου... Και είχε πάντα μια ζεστή αγκαλιά να μου προσφέρει... Τον αγαπουσα και θα τον αγαπώ πάντα....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-Τέλος.

- ο όμορφος κύριος θα σε ξαναδεί μαμά, θα έρθει ποτέ να δει κι εμενα;

-μην ανυσηχεις γλυκιά μου ... Ο θείος σε προστατέυει και θα σου μάθει πολλά και όμορφα πράγματα... Όπως έκανε και με εμένα... Κοιμήσου τώρα μικρη μου...

Ειπα και βγήκα από το δωματίου του παιδιού μου, νιώθωντας και πάλι το χαρακτηριστικό του άγγιγμα στον ώμο μου... Ήταν εδώ και άκουγε... Μια συγκίνηση με κατέβαλε... Και νιώθω πως και εκείνος το ίδιο νιώθει...

Θελω τόσο πολύ να τον σφιξω στην αγκαλιά μου να του μυλισω να μυρισω το άρωμα που μύριζα τότε... Να δω το πρόσωπο του... Να του πω "ευχαριστώ.. Αδελφέ μου.."

Σε "ευχαριστώ όμορφε κύριε..."

The end ~
_________________________________

Δεν πιστεύω πως αυτή η ιστορία τελείωσε τόσο γρήγορα... Βασικά μπορώ να το πιστέψω μα... Δεν μπορώ να πιστέψω πως είναι η μο η ιστορία που έχει ολοκληρωθεί... 😂😂😂

Ελπιζω να σας άρεσε αυτό το ταξίδι και να νιώσετε την αγάπη της ιστορίας... Εγώ την ένιωσα... Ελπιζω να την νιώσετε  και να σας την μεταδώσα με τον πιο καλό μου τρόπο...

Ευχαριστώ που φτάσατε μέχρι το τέλος μαζί μου...

Πως σας φάνηκε?

Ερχονται κι αλλα.. Οπότε μην χαλαρώνετεεεε

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο του Danger ❤️

still with you { the other side } Where stories live. Discover now