Asahi Haruto Bab 6

43 5 0
                                    

Pada tanggal 31/12/2021 merupakan berakhirnya tahun 2021,namun begitu ia bukanlah sebagai penutup bagi kisah mereka berdua. Musim sejuk yang belum berakhir membuka suasana yang baharu dalam hubungan yang kian erat. Asahi telah mengajak Haruto untuk berkunjung ke vila keluarganya.
Asahi: Haruto !!!! jerit Asahi dengan kuat
Haruto: Sabarlah saya baru sahaja siap mandi , tunggu sekejap yerrr . Dengan nada perli
Asahai: Awak lambat saya tengok bunga api ni seorang diri tau.
Haruto buat tidak endah dengan usikan yang diberikan . Bagi dia itu lumarah manusia yang kehausan kasih sayang dan Haruto menggangap dirinya beruntung kerana Asahi selalu membantunya , dia naik segan dan tidak tahu macam mana nak balas budinya .
-semasa di tepat meluncur salji-
Haruto: Asahi sebenarnya saya sangat terhutang budi kepada awak sebab selalu membantu saya
Asahi : Tidak mengapa , awak nak tahu tak .
Haruto : Apanya ?
Haruto melihat wajah Asahi dengan manis
Asahi : Saya terasa hidup ini lebih bermakna selepas berjumpa dengan awak dan saya sudah dapat merasai bagaimana hidup sebagai seorang manusia . Selama ini saya hanya hidup sebagai boneka dan tidak mengenal erti perasaan yang seharusnya dimiliki oleh seorang manusia.
Selepas mendengar apa yang dikatakan oleh Asahi,air mata Haruto mengalir tanpa sengaja kerana dia mengingat bagaimana kesusahan yang dialami oleh mereka .
Jam 11 pm
Asahi yang duduk menghadap laut serta ditemani bintang-bintang .
Asahi ; Lamanya Haruto bersiap
Asahi membesarkan biji matanya apabila melihat susuk tubuh yang berjalan sambil memegang tanglung dan memakai baju kimino,jantung Asahi jadi berdengup dengan kencang kerana dia baru tahu yang Haruto sangat comel .
TBC
Please vote and comment🥺

Asahi & Haruto ( BL)Where stories live. Discover now