Kringgggg kringggg bunyi deringan hp Jen . Jen dan Jae merupakan hot model disebuah perusahaan di Korea. Mereka berdua mampu menempuh zaman muda mereka dengan berjaya. Jam 8:30 am " Jennnnnnn!!! Bangun cepat kita ada shooting jam 9:30 am . Dengan tergesa-gesa Jeno melemparkan hpnya di atas katil.
Jae dan Jen kini berumur 23 dan hidup bebas dari kepempong keluarga .Walaupun mereka berdua merupakan model terkemuka ada satu rahsia yang mereka sembunyikan. Gelaran untuk mereka adalah nomin para fans tidak mengetahui yang jeno dan jaemin sedang hangat bercinta. walapun di tempat shooting nampak kelihatan mesra , para fans beranggapan kemesraan mereka adalah hubungan persahabtan semata-mata.
''Jen malam ni temankan I boleh , bosanlah duduk rumah sorang2''.
Jen sudah dapat merasakan aura yang berbeza dari jae kali ini,sudah beberapa bulan mereka terpaksa berpisah seketika kerana hal kerja. Kerinduan yang mendalam dialami oleh Jaemin .
''Boleh jer malam ni memang jadual kita berdua free pun'' dengan wajah manis terpapar dimuka Jen .
Rumah Jae berada di Hannam-dong SEOUL. Jen sudah tidak hairan dengan kemewahan yang dimiliki oleh Jaemin . Hal ini kerana , Jae sudah menempuh zaman kegemilangannya terlebih dahulu berbanding dirinya. Jen direkut oleh CEO ditempat kerja Jaemin . Jae beranggapan yang jen mempunyai potensi yang luas dalam dunia model dengan rupa paras dan bentuk tubuh yang mantap. CEO pun mempercayai Jae untuk ambil Jen bekerja.
Rumah yang umpama istana dan dilengkapai dengan hiburan terkini mampu memukau sesiapa sahaja berkunjung kerumahnya. ''sayang,hari ni nak makan apa?''panggilan manja yang dilontarkan dengan penuh lunak membuawakkan nafsu sesiapa yang menndengarnya bergelora seperti lautan.
''you masaklah apa2 yang sedap.Tapi I tak nak ramen sebab dah jemu makan.'' jen juga tak nak melepaskan peluang untuk bermanja dengan Jae.
TO BE CONTINUED
YOU ARE READING
Asahi & Haruto ( BL)
FanfictionKesan daripada trauma musim sejuk yang dialami oleh Asahi telah menggubah pandangan dia berhadapan dengan dunia . Sampailah detik dimana dia terjumpa seseorang yang menggubah jalan kehidupannya