~Eveeet canlarım...Multimediayaya bakın derim Zeynep ve Yağmurun kıyafetleri var......umarım beğenirsiniz...iyi okumalar....~
Üzerimde beyaz bir elbise..Yürüyorum..En son soğuk su tenime Çarpıyordu..nolmuştu....tüm yelkenlerin suya indiği..herşeyin sona erdiği...yerdemiydim ben?!bana doğru siyah kıvırcık saçlı zümrüt yeşili gözlü bir kız çocuğu geliyor...
X.Annejim noluy biji bıyakma...
Z.Ne?!
K.Bizi bırakma Zeynep!!
Z.Kerem?!Birden gözlerimi açıyorum....Başımda 1 adet anne 1 adet baba 1 adet melis 1 adet yağmur 1 adet kerem 1 adet aksel...Duruyor...noldu bana...
Z.Noldu bana?!!
M.Bilmiyoruz canım eve geldik...baygındın..
Z.Tamam...hadi gidelim....
D.Olmaz annem bişey olur filan...
Z.Ayy anne...
C.Rahat bırak kızı demet tamam iyileşti işte...
D.Off cihağnnn ofğğğ...hadi madem...
Z.Hıh evet gidin siz hadi....
K.Sen?!!!
Z.Sanane?!!
C.Kızım kerem haklı sen napıcaksın?!!
Z.Yağmura filan giderim.... 3 HAFTA'ya gelirim..Dedim..3 haftaya baskı vererek...Keremin yalvarmalı bakışlarını,çokta umursamıyorum.
Banane..ecemi var onun ECEMİ
.. onun ....ECEMİ...Allahım....gıcık ecem... Kerem ona nasıl baktığımı görmüyormu?!!Yeter valla yeter...Hastaneden çıkıp eve geçiyoruz...Eşyalarımı hazırlarken kapı çalınmadan odama biri dalıyor...Z.Yavaş!!!!
K.Neden gidiyorsun?!!
Z.Sanane gerizekalı sanane...
K.Demek banane ha ...Banane...Sana nasıl bak.....Boşver ne konuşuyorum ki...
Z.Ne dedin sen?!!
K.Zeynep sınırlarını aşma...
Z.Naparsın ha naparsın...İnanmıyorum kerem bana tokat attı...Allahın belası...Gerizekalı...Kas Yığını...odun...öküz.. lanet olasıca....kahretsin...geberticem seni...geberticeğmmm....
K.Ze-ze-zeynep ben ç-çok ö-özür d-dilerim....
Z.Allah belanı versin kerem...defol git odamdan defol...gerizekalı...nefret ediyorum senden...eşşek herif...lanet olasıca...öküzsün...odun...pislik....
K.Be-ben ...
Z.Sus konuşma defol git defol...öküz gerizekalı...defollll...seni asla affetmiycem..Çantamı hızlıca toplayıp odamdan çıkıyorum...nasıl tokat atar ya...evden çıkınca göz yaşlarımı serbest bırakıyorum...Metroya binip...Yağmurlara gitmek yerine ×××××'e gidiyorum...çocukluktan beri arkadaşım...en yakın olan ....tüm dertlerimi bilen..Kapının ziline titreyen ellerimle basıyorum....saniyesinde açılıyor kapı.....
X.Zeynep?! İyimisin?!Kötü görünüyorsun..
Z.Bora...ben çok kötüyüm...
B.Ne oldu?!!geç içeri anlat...İçeri geçtikten sonra olanları anlatıyorum...Bi an kereme olan kızgınlığımın geçeceğini sanıp boraya doğru yaklaşıyorum...aramızda 2 cm varken bora kendine gelip aramızdaki mesafeyi açıyor...
Z.Bora...ben gerçekten özür dilerim...
Ayağa kalkıp hızlıca boranın evinden çıkıyorum..Sanki yağmur bardaktan boşalıyor....sırılsıklam olduğuma eminim...Yağmurlara vardığımda...Yağmur endişeyle açıyor kapıyı...
Y.Hii zeynep ne oldu sana ?!!
Z.Nolmuş?
Y.Gözlerin kıpkırmızı ve şiş saçların sırılsıklam....daha doğrusu üstün sırıksıklam....
Z.Off hadi yürü içeri gerizekalı.....Anlatacağım...
Y.Ay peki....peki...İçeri girip önce üstümü değiştiriyorum...Sonra yağmura herşeyi anlatıyorum....ağzı beş karış açık kalıyor....
Y.Nasıl böyle birşey yaparsın....nasıl onu öpmeye kalkarsın??!!
Z.Ya off yağmur....
Y.Arkadaşım bak ben seni düşünüyorum...Bora...yani eskiden sana..
Z.Takıktı....
Y.Hıh evet...öyleydi....
Z.Tamam...uzak durucam...
Y.Onunda canı yanmasın seninde...
Z.Anlıyorum....
Y.Hadi yatalım...uykum geldi....
Z.İyi geceler canım...Sabaha doğru yağmurun dürtüşüyle uyanıyorum...
Y.Kalkkk....kerem geldi...
Z.Ne kerem mi geldi?!!
Y.Evett...
K.Zeyneepğkkk...
Z.Ne gerizekalı nee....
K.Seni....offf.
Z.Ne beni ne.....Hıh uyudu allahın belası....kahretsin....lanet olsun..... arabaya bindirip eve götürüyorum onu...sahroş kas yığını...mecbur bende evde kalıyorum....sabah yanımda yatan bir kerem görüyorum...offf.salak yaa....
Lanet olasıca yanıma ne ara gelmişti....Lanet olsun ben ondan uzak durmaya çalışırken....Off inanamıyorum....kendimi niye kandırıyorum...o asla benim olamıycak.....Bunu hatırlayınca yine kendime küfür ediyorum....Hemde binlerce kez....Kalkıp üstüme siyah yırtık kotumu üstüne de eskitilmiş mavi v yaka tişörtümü geçiriyorum...hıh babamlar sorucak şimdi...Ne zaman geldin? Neden geldin? Orada kalmıyacakmıydın? Neden kerem senin odanda uyudu? Sevgili misiniz? Sence böyle pasta yapmayı nerden öğrendim? Oooof yine gitti kafam....kereme doğru gidip onu kaldırmaya çalışıyorum....Z.Kerem....kerem....kerem...kerem...kereeem...
K.Off ne var ya...
Z.Mal herif kalk hadi....gerizekalı....
K.Nerdeyim ben?
Z.Ebemdesin kerem ebemdesin...
K.Eben beni eve mi attı...Gerçi o da haklı...Atılmıycak adam değilim..
Z.Defol git odana...Hadi...salak ne ara geldin benim yanıma sen???
K.Ben...offf hatırlamıyorum...
Z.İyi defol git şimdi.....
K.Bak zeynep lütfen....çok özür dilerim...
Z.Kerem...Bak seni affetmiyeceğim....kusura bakma....abim bile bana tokat atmazken sen bunu yapabildin....Afedersin?! Boynuna mı atlıyacaktım?!! 'Kereeeem iyiki bana tokat attın' diye.....
K.Ben ne diyeceğimi bilmiyorum....
Z.Bişey deme tamam mı....Uzak dur benden....Yanıma bile yaklaşma.....
K.Peki....Hoşçakal...Hıh çekti gitti işte.... Amaaan babamlar yarım saate çıkar....
30 Dakika Sonra
Eveeet...Bu evden çıkma vakti gelmişti... Merdivenlerden yavaşça indim... Kapıyı açıp arabama bindim...Yağmurlara gidicektim....Yarın okula gidicektim....Uzun zamandır gitmiyordum....Bu gidişle kalacaktım...Yağmurlara geldiğimde sevinç ve merakla açtı kapıyı...
Y. 1-Kerem olayı noldu?!!! 2- Hani şu can varya aksellerin arkadaşı beni yemeğe davet etti.....
Z.Vayy...Eee saat baya geç oldu....Nasıl hazırlanacakdın kızım...Hemen yağmuru hazırlamaya başladık...düz siyah saçlarının ucuna maşayla dalga yaptık...çok şık olmaması ve abartılı olmaması için siyah dizlerinden yırtık olan bir adet pantolon ve üstüne eskitilmiş kırmızı (zeynep'in sabah giydiğinin kırmızısı..)
Z.Kızım çok güzel oldun....
Y.Sen olmasaydın napardım....
Z.Şişşt ağlama canım bak makyajın akıcak maymun gibi çıkarsın Can'ın karşısına....
Y.Ayy tamam...tamam...Eveet byy yağmurcuğum....Salondaki koltuğa yayılıp kendime bir film seçiyorum....Hadi bakalım film saati...
Yağmur'un Ağzından;
Yaaa ne kadar yakışıklı olmuş....Can'ım benim yaaa.....
Can'ın Ağzımdan;
Yaa bu kız meteor.....Nasıl bir güzelliktir bu ...
Zeynep'in Ağzından;
Hıh kapı çaldı....Yağmur geldi...
K-M-A-Y-C.Süprizzzzz!!!!!