'Selam millet kısa bir bölüm oldu farkındayım..elimden geldiğince uzuun yazmaya çalışıyorum..Kerem vuruldu...Zeynep kaçırıldı..Sizce bunları kim yapıyor....BARIŞ MI?!YOKSA GİZLİ BİR DÜŞMAN MI?! Bunların cevabı diğer bölümde..Umarım beğenirsiniz..Diğer bölüm cumartesi gelecek..Zeynepin odası,giydikleri ve makyaj malzemeleri multimediada...Ve bölüm şarkısı ekledim..Şimdilik hoşçakalın...'
~YAZARINIZ~
K.Iıı zeynep...Tamam bak kapa bir dakika...
Z.Noluyor kerem?!!!
K.Zeynep bak...
Z.Ne bak ya...ne bak...Hep bak...Neye bakıyım kerem..?!
K.Şimdilik bilmemen çok daha iyi olacak tamam mı senin hayatını tehlikeye atamam zeynep yanımızda güvendesin...
Z.Tamam sakin olmaya çalışıyorum..
O an keremin bana sarılmasıyla sanırım daha büyük bir şoka girdim..Kollarımı boynuna dolarken...Güven verici sesi ile bir daha konuşuyor...
K.Yanımda güvendesin...
Kerem'in Ağzından;
Zeynebe neden sarıldığımı bilmiyorum ama bir süre benim yanımda kalması gerekecek....yada ben onlarda kalacağım okula ben götürürüm gerekirse,alışverişede....Herneyse onu Barıştan korumak için herşeyi yaparım...Barış kim derseniz...Yıllar önce kardeşim olan barış...Zeyneple ben daha yakındık zeyneple barışa göre...Sonra bunlar çıkmaya başladılar...Zeynepin doğum günün en sevdiği çikolatayı almanyadan getirtmiştim..O da çok sevinip sarılınca Barış hata kabul etmeyen bir insan olduğu için intikam yemini edip evden çıkmıştı....VE SANIRIM İNTİKAMININ VAKTİ GELMİŞTİ..
Zeynep'in Ağzından;
Kerem bana sarılınca sanki zaman durdu... En son 20. doğum günümde sarılmıştım ona..
K.Hadi şu süpürgeyi getirde yerdekileri süpürelim un ufak olmuş....
Z.Ta-tamam...
Süpürgeyi getirince kerem süpürmeye başladı bende yeni bir sürahi çıkarıp su koymaya başladım...
Z.Ben içeri gidiyorum...
Bahçe kapısından çıkarken aksel konuşmaya başladı..
A.Noldu kızım sürahiyi mi kırdın sesiniz dışarıya geliyor....Yine kavga mı ettiniz çocuklar haa?!!!!
M.Ehegegeh aksel yaaa..
K.Yoo kavga etmedik...Zeynepi korkutmak için önüne çıktım..Korkup sürahiyi düşürdü o da...
A.Ben bunu yer miyim?!!
Z.Yeme aksel bak tabağında köfte var onu ye...
A.Valla varmış kız...
Y.Ayy neyse hadi masayı toplayıp bir film izleyelim ama korku olsun...
Z.Geçen izlediklerin yetmedi herhalde Yağmurcuğum!
M.Aynen..Katılıyorum...
K.Mızıkçılık etmeyin işte 6 kişiyiz zaten,beyler size korku filmi uyarmı?!
C.Bana uyar..
A.Banada uyar..
K.Eveet...2-4 biz daha fazlayız...Korku filmi..
Z.Aman tamam be...Ha bu arada sensin mızıkçı...