3. Bölüm

1.6K 49 0
                                    

'Merhaba canlarım umarım bir telafi bölümü olabilmiştir...Arayı baya açtım ama yaz tatili başladığı için en fazla haftada 3 bölüm yayınlamayı düşünüyorum...İşler karışıyor ha?!....Zeynep ne gibi bir belanın içinde sizce?!Herneyse tam gaz devam ediyorum... 25. bölümde bir sezon finali yapmayı düşünüyorum...Benim içinde 20 günlük bir tatil tarzı bir şey olur..Bunları size haber veririm arkadaşlar..Bölüm bomba gibi fazla uzatmadan sizleri 3.Bölümle başbaşa bırakıyorum.'

~YAZARINIZ~


3. BÖLÜM
------------------------------

'Z.Ne işiniz var?!
M.Süprize geldik canım....
Z.Yağmur seni geberticem....
Y.Yaa zeynepcim çok güzel bir teklifleri var ama....
Z.Dinliyorum...
K.Birkaç haftalığına dağ evine gidiyoruz...
Z.Evet aksel,melis,yağmur,can?! Hala bir açıklama bekliyorum...
A.Lan...Sinirimi tepeme çıkartma o saçlarını yolarım...Çık lan yukarı valiz hazırlada gel...
Z.Odunsun....Katıksız odun...Aksell
A.Abi....Aksel Abi...
Z.Pabucumun abisi..

30 dk sonra

Hıh bindidiler arabaya beni...Götürüyolar dağ başına... Şimdi evde olup film izlemek cips yemek abur cubur komasına girmek varken gerizekalı kerem ve tayfasıyla dağ evine gidiyorum.....Melis şu an ağzını açmasaydı çok....

M.Ayy çok sıkıcısınız yahu....

Aç meliscim aç radyoyu aç...Bi onu açmadın zaten....Tövbe yarabbim... Hıh size araba detayı vs. anlatıcaktım...Yağmur,Can,Kerem Keremin arabasındalar,Melis,Aksel,Zeynep Akselin arabasındayız..

******

Yaklaşık 1-2 saat sonra Şiledeki dağ evinde oluyoruz....Odalara yerleşme falan derken...Haa bu arada odam diye demiyorum çok mütüştür odam yani...(Multimedia)Neyse yemek yicez falan....Bu arada kereme olan kızlığım hala geçmedi.....Geçmezde.....Hiç kusura bakmasın yani...Bence ecemide getirseydi...Tek kalmazdı...Akşam bara gidicekmişiz..Görürsün kerem efendi....Güzel bişeyler seçmem lazım....

Z.Salatayı kim yaptı?!Çok gozol olmoş...
K.Afiyet olsun..
Z.Öhö...öhö...Sana mı dedim..?!!!
K.Salatayı ben yaptığım için...
Z.Güzel mi dedim ben çok kötü olmuş dicektim..... Hiç beğenmedim...
K.Aynen..Kötü olmuştur...
A.Çocuklar...Kerem,can kola yarışına ne dersiniz abicim?!
K.Yenerim ama....
C.Yav he keremcim....
A.Hadi o zaman...Meliscim sen başlat...
M.Tamam....1...2....3... başla

Kerem önde şuan...Can tıkandı...Ve şuan 3-1=2 durumu can yarışı bırakır...Kerem..oha aksel?!! NİYE BIRAKIYOSUN AMA?!!!! PİSLİK...

Z.Gerizekalı...
K.Anlamadım...
Z.Herşeyi diyorum üstüne alınma....
K.Ta-tamam..

Herkes salona geçerken ben sıcak çikolatamı alıp odama geçtim...Burası bana huzur veriyor...Akseller dönücek elbet...Ben biraz daha kalabilirim...beni bu düşüncelerden uyandıran...Kapı...Çalan Kapı....

Y.Zeynepcim...Bara gidiyoruz hazırlanıcaz hadi...
Z.Tamam kanka...
Y.Off zeynep ya ergen misin sen?!
Z.Tamam dedim...Yağmur defol başımdan...

Yağmur odadan çıktıktan sonra hemen aceleyle hazırladığım valizimi açıp içinden göğüs dekoltesi olan,siyah deri kısa elbisemi ve siyah deri ceketimi çıkardım...(Multimedia)Aşağıya inip bir bardak su içtikten sonra,Salona gidiyorum...Hiç kimse yok!? Yukarı çıkıp duşa giriyorum..Duşa girince keremin attığı tokat geliyor aklıma.... Düşündükçe çıldırıcak gibi oluyorum...Lanet olası herif...Duştan çıkıp üstümü giyiyorum...saçımı kurutup,rimel,ruj,eyliner ve kapatıcı dörtlümü sürüp bej rengi bir topuklu ayakkabı ve uzun saplı bir çanta alıyorum....Aşağı indiğimde keremle karşılaşıyorum..Yağmur ve candan rica edip onlarla beraber bara gidiyorum...Aksel ve melis çoktan oraya varmış benim haberim yok..Vay akselçim napmaya çalışıyon beyin yaşı 1 olan abim benim?!Bi saniye kerem bi kızla mı geliyo bana mı öyle geldi?!..

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin