•1

516 69 843
                                    

Bebeğime ithaf ediyorum Namjinisreelerthanme

Medyadaki şarkıyı dinlerken aklıma gelen bir kurgu, sözlerini anlayarak bir kere dinlerseniz fici de anlarsınız.

İyi okumalarr <3

⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

-çünkü biz kendi kaderlerimizin efendileriyiz, kendi ruhlarımızın kaptanlarıyız.

____________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

____________________

"Bırakın beni! Bırak! "

Kollarım iki iri koruma tarafından tutulup hareketlerim kısıtlanırken hiçbir işe yaramayacağını bilsem de bırakmaları için bağırıyordum.

"Kes sesini. Baygın bir şekilde patronun karşısına çıkmak istemiyorsan zorluk çıkarma da
yürü."

Sağımdaki adam kolumu sıkıp sert sesi ile konuştuğunda ters bir bakış atmakla yetindim. Tüm vücudum morarmış bir haldeyken daha fazla dayak yemek istemiyordum.

Koridorun sonuna geldiğimizde demir kapıyı çalarak açıp beni içeri sürüklediler. Dönen koltuğunda oturup beni getirmelerini bekleyen adama baktım iğrenerek. İğrenç herif.

"Ah, demek geldin.. "

Hayır gelmedim, hayal görüyorsun orospu çocuğu.

"Ne istiyorsun benden? "

Sert sesimle çıkıştığımda dirseğini masaya yaslayıp kemikli parmaklarındaki metal yüzüklerle oynamaya başladı. Yüzüme ise sırıtarak bakıyor, bu ise daha da sinirlendiriyordu beni.

"Ne istediğimi biliyorsun. En azından burada tutulduğun 3 haftada öğrenmiş olmalısın? "

Kollarımı tutan adamların izin verdiği kadar masaya doğru eğilerek yüzüne tiksinti ile baktım.

"İstediğin asla gerçekleşmeyecek adi herif. Beni burada tutup işkence çektirerek kendine aşık edeceğini mi sanıyorsun? "

"İster kendi isteğinle, ister benim yöntemlerimle.. Bana aşık olacaksın Seokjin. Ama senin için kolay ve can yakmayan bir yolu varken, neden zoru seçiyorsun ki? "

"Aptal orospu çocuğu! Anlamıyor musun sen?! Bu asla olmayacak diyorum! " Sesimi yükseltmemle adamlarından biri saçlarımdan tutarak kafamı sertçe masaya geçirdi. Acı dolu bir çığlık bırakırken onun ayağa kalktığını fark ettim. Saçlarımdaki el kafamı sola yatırdı, o ise benimle göz göze gelebilmek için önüme eğildi.

"Bu sikik durumdayken hâlâ kabullenmiyorsun çaresizliğini. Başka şansın yok Seokjin, seni bırakmam. Bana aitsin ve bunu değiştiremezsin. "

"Ruh hastasısın sen, sapık herif! "

Lust For LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin