•4

234 42 316
                                    

Yeni fice yorum sınırı falan koymak istemiyorum ama ilk 2 bölüme oranla 3.bölüme çok az yorum geldi (ू˃̣̣̣̣̣̣︿˂̣̣̣̣̣̣ ू)

Yorum yapın lütfen 🥺

⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

Aslında bu bizim kaderimiz, biliyorsun
Sonsuz acı içinde gülüyoruz, biliyorsun
Özgürlükten bahsettiğin an onu kaybedersin, biliyorsun
Biliyor musun?

Aslında bu bizim kaderimiz, biliyorsunSonsuz acı içinde gülüyoruz, biliyorsunÖzgürlükten bahsettiğin an onu kaybedersin, biliyorsunBiliyor musun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_____________________

_

"Bir şey söyleme. Kalk hadi, kurtul buradan. Hadi Seokjin, git.. Koruyacağım seni, acele et. Çık buradan.. Hadi. "
_

Bakışlarım bir kapıya, bir de bana umutla bakan gözlerde geziniyor. Aklım karışık. Buradan kurtulmak istiyorum ama tek değil, beraber kurtulmayı istiyorum.

Git dercesine bakıyor gözleri. Beraber gidelim diyemiyorum. Yalnız olmak istemiyorum, onun da buradan kurtulmasını istiyorum.

"Benimle gel. . "

"Gelemem.. Seokjin hadi. Düşünmeye vaktin yok. Git. Hadi. " Kelimeleri tek tel, bastırırcasına söylüyordu beni ikna etmek için.

Başımı iyi yana salladım kararsızlıkla. "Beraber gidelim. Benimle gel ay çocuk. "

"Hayır.. Seokjin hayır. O gelmeden gitmelisin, düşünme artık! Git sadece." Ellerimi tutup kendisiyle birlikte ayağa kaldırdı.

"Ben kameraları kapatacağım. Ve sessizce çık buradan. Kimseye görünmeden güvenli bir yere git. Hadi Seokjin, vaktin azalıyor. "

Gitmek istiyordum, gitmem lazımdı. Ama o.. tek bırakamazdım burada. Az önce gözümün önünde ağlama krizine giren adamı yalnız bırakamazdım.

"Sana arkamı dönüp gidemem. Hadi ay çocuk, beraber kaçalım. " Gözlerine yalvarırcasına bakıyordum. Ama ikna olmuş gibi durmuyordu.

"Anlamıyorsun Seokjin, gelemem. Benim elimde olan bir şey değil bu. Beni düşünme ve git! Kendini düşün sadece. "

"Kurtulmak istiyorum ama seni burada bırakamam. Gel hadi, beraber kurtulalım. "

Kafasını iki yana salladı. Bir şey demeden kilitli kapıyı açtı. Hâlâ elimi tutarken peşinden gidiyordum.

"Şu anki görüntüleri sileceğim ve bundan sonraki hareketlerin görünmemesi için kameraları kapatacağım. Ve sen de buradan gideceksin. "

Beni peşinden sürürklerken oldukça ciddi duruyordu. Ama henüz birkaç adım atmadan kafamı çevirdiğimde gördüğüm şeyle donakaldım.

Lust For LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin