•6

134 28 299
                                    

Önceki bölüm 105 yorum çok üzdünüz beni tripliyim😡

Neys iyi okumalr

⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

Üzgün olmak için doğduk,
Mutlu olmak acı verici.

⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

Ay çocuk

"1 aydır kayıp olan ünlü model Kim Seokjin sonunda bulundu!

Yaralı bir hâlde polis merkezine gelip ihbarda bulunan Kim, son hâliyle tüm sevenlerinin içini acıttı. Her şeyi itiraf edeceğini söyledikten sonra anlattıkları yetkilileri şaşkına uğrattı.

Çok geçmeden hastane kayıtlarına bakılan Kim'in, paranoid şizofreni teşhisli raporunun olduğu tespit edildi. Son hâli ve anlattıkları da bunu kanıtlar nitelikte olduğundan önce yaraları için hastaneye kaldırılan Kim, ardından akıl hastanesine yatırıldı.

Sevilen modelimizin son yaşadıkları hepimizi yürekten etkiledi, umarım yakın zamanda kurtulabilir! "

Televizyondaki muhabirin sesini işittiğimde yerimde donakalmıştım. Neyden bahsediyordu bu? Paranoid şizofreni de nereden çıkmıştı? Akıl hastanesine mi yatırılmıştı?!

Ağzım açık ekrana bakakalmışken Eunho'nun gülüşünü duymuştum ardından. Beynim olanları algılayamıyordu sanki, Seokjin kurtulamamış mıydı?

"Çok üzücü değil mi Namjoon? Milyonlarca hayranı şu an onun için üzülüyor, bir deli için. " Sahte bir hüzünle konuşurken çenemi gerdim sinirle.

"Ne demek bu? Ne şizofrenisi? "

Oturduğu sandalyeden kalkıp yanıma ilerledi. Sinir bozucu bir yavaşlıkta etrafımda dönerken konuşmaya başladı.

"Şimdi şöyle ki Namjoon'cuğum.. Paranoid kişilik bozukluğu olan kişiler yeterli bir neden bulmadan etrafındaki kişilerden sürekli şüphelenir ve kuşkulanırlar. Başkalarının kendisine kötülük yaptığını düşünürler.

Normal insanlar da kuşkulanabilir veya şüphelenebilir ancak bunun önceden olan bir temeli vardır. Mesela birisi sizi önceden aldatmıştır ve siz sonradan bu kişiye karşı güvenme problemi yaşayabilirsiniz. Yani önceden güveniniz sarsılmıştır.

Ama kişilik bozukluğu olan kişiler genelleme yapıyor ve kimseye güvenmiyor.

Kişilik bozuklukları arasında şiddete en eğilimli tiplerden biri paranoid kişilik bozukluğuna sahip kişilerdir. Çünkü olayları kendine göre yorumlarlar ve asla başkalarının söylediklerine inanmaz, güvenmez ve verilen tavsiyeleri dikkate almazlar.

Tavsiyelerden nefret ederler çünkü onlardan çıkarınız olduğunu düşünürler. Ve ufacık pürüzleri bile büyük bir olaya çevirebilirler. " Bir süre duraksadı, etrafımda dönmeyi kesti ve gözlerimin içine baktı sırıtarak.

Lust For LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin