Każdy stał z szokiem na twarzy. Nauczycielka patrzyła się na mnie z zazdrością, że to ja szybciej zaszłam w ciąże niż ona. Ola była lekko przerażona, ale jednak widziałam jak cicho śmieje się pod nosem. W klasie rozległy się szepty:
-Ona jest w ciąży z Adrienem?
-Zrobiła sobie dziecko w trakcie szkoły?
-Współczuje jej.
-Kto jest ojcem?
-To na tej imprezie?
-Zniszczyła sobie życie...
Łzy powoli chciały wypływać mi z oczu. Nagle Adrien mnie objął.
-Do waszej wiadomości to ja jestem ojcem dziecka. Jeśli naprawdę macie jakieś starsznie ważne pytania to podejdźcie do mnie lub Marinett potem.
Klasa znów zaczęła szeptać.
-No już cisza! Zaczynamy lekcje - powiedziała nauczycielka. - Marinett gdyby coś niepokojącego się działo od razu mi to zgłaszaj.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lekcja minęła spokojnie, oprócz rozmów na mój temat, które nauczycielka musiała wciąż uciszać.
Następny miał być w-f.
Jak ja zamierzam być chelliderką w ciąży..?
Zajęcia się zaczęły.
Adrien:
W-f się rozpoczął. Dziś mieliśmy ćwiczyć układ z chelliderkami, ale nie wiem co będzie z Marinett. Ciekawe kto wejdzie na jej miejsce.
Zauważyłem jak Marinett znika za rogiem. Domyśliłem się, że zamierza powiedzieć o jej braku możliwości uczestwnictwa w zajęciach.
Czekałem na nią jakieś 10 minut. Dziewczyna szła z lekkim rozczarowaniem na twarzy.
-No dobrze, gdyż Marinett nie może uczestniczyć w naszych lekcjach będę potrzebowała aby jedna z was ją zastąpiła. A więc pokażcie co umiecie! - powiedziała nauczycielka.
Obawiam się kto może zastąpić moją dziewczynę...
Każda z nich pokazała swój układ.
-Aleksandro jesteś tu dopiero jeden dzień a tak dobrze Ci poszło! Zastąpisz Marinett, jesteś w drużynie z Adrienem.
Nie mogłem uwierzyć w słowa w-f'istki. Bałem się, że wyląduje w grupie z Lilą czy Chloe, a tu ona.
-Chyba gorzej być nie może - powiedziałem do Marinett.
-Oj może, może - w tym momencie wskazała na Olę idacą w naszą strone.
-Hej! Przepraszam was za tamto zdarzenie.. Poprostu przypomniało mi się jak traktowai mnie w innej szkole i chciałam się przeciwstawić... Wybaczycie mi? - CZY JA SIĘ PRZESŁYSZAŁEM, CZY ONA TO NAPRAWDĘ POWIEDZIAŁA?
-Dobra, zapomnijmy o tym - powiedziała zdezorientowana Marinett.
W tym momencie Ola rzuciła się na Marinett przytulając ją. Spojrzałem się na nie. Wyglądały jak dwie przyjaciółki, które nie widziały się ze sto lat.
Może coś jednak bedzie z tej Laxert.
Zaczęliśmy pracować w parach. Mojej partnerce szło zaskakująco dobrze.
CZYTASZ
Będziesz Tylko Moja... ‼️ZAWIESZONE‼️
RomanceKSIĄŻKA ZAWIESZONA [...] ‼️‼️ ××××××××××××××××××××××××××××× Marrinette przeprowadziła się do Paryża i poszła do nowej szkoły. Adrien Agrest szkolny "bad boy" zaliczył większość lasek w szkole i jego nowym celem jest Marrinette. Nastolatkowie zostają...