20. Jestem w ciąży...

1K 67 81
                                    

C-ciąża..? To nie może być prawda...

-Wrócimy do tematu przed szkołą.. - powiedziałam cicho nadal nie dowierzając słowom Alyi.

Szybko ubrałyśmy się i wyszłyszmy ze szkoły, zostawiając naszych chłopaków w tyle.

-Alya.. ale kiedy niby ja miałam zajść w ciążę? - zapytałam głupio.

-To nie uprawiałaś seksu z Adrienem na imprezie?

Kurwa, zapomniałam.

-JAPIERDOLE! ALYA! Co ja mam zrobić...? - zapytałam ją zdenerwowana.

-Idziemy do apteki, natychmiast - złapała mnie za rękę i ruszyliśmy w drogę.

*
16:05
*
Razem z Alyą kupiłyśmy w aptece test ciążowy. Alya wróciła ze mną do mojego domu i uparła się, że dzisiaj będzie u mnie nocować.

-Alya? - zapytałam.

-Tak, Mari?

-Boje się zrobić ten test... - powiedziałam cicho.

-Marinett! Przecież na dobrą sprawę możesz nie być w ciąży - oznajmiła dziewczyna popychając mnie w stronę łazienki.

*

Razem z Alyą czekamy na wynik.

-Jedna kreska - powiedziała Alya.

-Jak narazie - dodałam.

Nagle obok jednej z kresek pojawiła się druga.

Nagle obok jednej z kresek pojawiła się druga

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-ALYA, BOŻE! - krzykłam przerażona.

-Marinett... Jesteś w ciąży.

-WIEM, KURWA! MAM 17 LAT I JESTEM W CIĄŻY Z NAJWIĘKSZYM BABIARZEM W SZKOLE! - zaczęłam płakać.

Czemu musiałam się z nim przespać...

-Mari.. Spokojnie, poradzisz sobie. Jestem przy tobie - Alya przytuliła mnie.

-Japierdole.. Jak ja to niby powiem rodzicom? Jak zareagują ludzie ze szkoły? Będą mówić, że jestem puszczalska. Dziwka. Suka - coraz bardziej chciało mi się płakać na myśl o tym rzeczach.

Co z Czarnym Kotem..? Nasze patrole, misję.. Bezemnie nie się nie uda. Nie złapie akumy i nie przemieni go w motyla.

Czemu musiałam się przespać z Adrienem..?

Muszę się komuś wygadać.. Alya nie wystarczy. Czarny Kot.
Poniedziałek o 19 zawsze mamy patrol. Jest on blisko mojego domu.

Będziesz Tylko Moja... ‼️ZAWIESZONE‼️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz