Bölüm 5

44 5 2
                                    

...

CAN'  AĞZINDAN

Şok içinde yatakta donmuş bir şekilde bekliyordum. Az önce efsun bana beni sevdiğini söyledi. Artık bütün gerçekleri söylemeliydim.

Yarın Bora'gile gidecektik ondan dolayı bir şekilde söylemeliyim , açıkçası bu konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum.

GEREKSİZ  BEYİNLER

((BORA)   (ESAT)   (ÖMER)   (ARDA)   (CAN))

CAN: Yarın ne yapıyoruz

ÖMER: Bora'gile gidecektik

BORA: Gelin gelin iyi olur müzik falan çalışırız yine

ARDA: Aynen iyi olur

CAN: Tamam o zaman yarın görüşürüz

Bora'gile gideceğimiz belli olduktan sonra yatağa tekrar yatıp uyumaya çalışdım. Biraz uzandıktan sonra aklıma  bir fikir geldi. Efsuna benim hakkımda bilgiler verip bu süreci dahada uzatmaya karar verdim.

Sabah olduğunda üzerimi değiştirip bizimkileri almaya gittim. Herkesi aldıktan sonra eve gittik. Kapıyı her zaman ki gibi Efsun açtı. Bu sefer hiç beklemeden içeri girdim. İçeride Bora oturuyordu. Aşağı müzik odasına geçip çalışmaya başladık.

Eve geldikten sonra telefonu alıp hemen mesaj yazmaya başlayacaktım oysaki telefonda mesajlar olduğunu gördüm. Hemen girip baktım. Mesaj annemden gelmişti

Annem: Oğlum biz yola çıktık geliyoruz. Haber vereyim dedim.

Tabi ya annem'gil burada işleri çıktığından dolayı buraya gelecektiler.

Can: Tamam anne ne zaman gelirsiniz?

Annem: Sabah orada oluruz.

Can: Tamam'dır görüşürüz.

Hemen annem'den çıkıp Efsuna girdim. O da mesaj atmış ama dün attığı mesaj vardı sadece.

Efsun: Özür dilerim...

Mesaj yazmakla yazmamak arasında kaldım ama yazmazsam'da benim kim olduğumu açıklayamazdım.

Can:Efsun

Evet çok güzel , mükemmel mesaj kız bana özür dilerim yazmış benim yazdığıma bak hemen o mesajı sildim

( Mesajınız silindi )

Can: Özür dilemene gerek yok.Görüşmek üzere.

( Efsun kişisini engellediniz )

Salakk ne diye kızı engellersin şimdi engeli kaldırsamda olmaz. Neyse bir,iki gün sonra engeli kaldırırım kendimi toparlamam lazım'dı derim.

Ela Gözlüm *textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin