Game

401 15 0
                                    

"Rey kau okey tak, kaki kau okey tak"

"Aku okey aku okey sikit je ni teruskan game" balas Hairey ringkas.

Mereka meneruskan permainan dalam keadaan kaki Hairey mengalami injet. Ini adalah pelawanan akhir untuk menentukan pemenang diantara dua pasukan.

*pengadil meniup wisel dan bergegas melihat keadaan Hairey yang terlentang akibat terkena sepakan dari pihak lawan*

"Are you okey"

"I'm okey.."

"Awak boleh teruskan permainan ini ke?"

"Boleh saya boleh"

Permainan dimulakan selepas beberapa minit.  Izz main dengan sangat bersemangat apabila dia tahu bahawa kemampuan Hairey berkurang. Akhirnya permainan berpihak kepada team Hairey..

Mereka sorak kegembiraan atas kemenangan yang telah mereka capai.. Walaupun keadaan Hairey yang dalam keadaan sakit akibat sepakan di perutnya, namun ia tidak menghalang Haired dan rakan² untuk menyambut kejayaan team mereka. Setelah semua selesai Julia menghantar Hairey pulang ke hostel memandangkan Hairey yang sedang sakit.

"Jue balik lah aku bolh naik sendiri.. Thanks ye Jue"

"Yela aku balik dulu lah. Betul ni kau okey? Kalau rasa nak p klinik esok call je aku okey"

"Yee... Thanks Jue.. Byeeee"

Hairey P.O.V

Setelah selesai mandi dan bersihkan badan ada suara lembut menegur aku.

"Awak okey? Dengar awak kena belasah dalam game tadi"

"saya okey. sikit je" balas ku ringkas.

"Dekat mana sakit meh saya tengokkan" dia yang datang dekat padaku terus pegang tempat yang sakit.

"Teruk ni.. Saya letakkan ubat ye bagi cepat sikit sihat" dia bangon untuk mencapai ubat dan minyak miliknya. Aku seperti dibuat kembali dengan kelembutan sentuhan dia.

Fikiran aku mula melayang mengingat kembali kisah aku dan dia satu ketika dahulu.. Tanpa sengajar mulut ku berbicara "Haniey mana awak pergi selama ni? Saya rindu awak".

Tangan dia yang sedang sapu minyak padaku terhenti mendengar kata²ku tadi.. Dia hanya memandang sambil senyum dan teruskan letakkan ubat padaku. Apabila selesai dia selimutkan aku dan berkata "awak tidur ye.. Awak kena rehat banyak". 

Belum sempat dia melangkah ke katilnya.. Tangannya aku tarik dekat padaku "boleh awak teman saya tidur malam ni". Dia hanya menurut permintaan aku tanpa sepatah kata.

Haruman bau dia masih sama seperti dulu. Aku amat merindui dia. Aku merapatkan badan aku padanya. Dia yang membelakangiku hanya diam kaku dan biar saja apa yang aku lakukan padanya. Bauannya makin kuat dan makin membuatku hayal bila mendekatkan hidungku ke kulitnya. "Haniey i miss you" hanya perkataan rindu yang mampu keluar dari mulutku dan tangan aku terus melakukan kerjanya.

Aku memelungnya dari belakang dan mencapai dia ketul yang menjadi kegilaanku. Lembutnya bisik hatiku. Tanpa membuang masa bibrku terus melepaskan kucupan di leher dan belakang dia. Dalam suasana yang gelap dan sunyi, suara mendesah kelua dari mulutnya sambil tangannya membelai rambutku. Aku menarik dia pusing ke arahku lalu bibirnya ku kucup dengan sanagt lama dan badannya ku puluk erat. Hatiku berbisik "aku amat merindikan dia. Aku terlalu rindukan dia." Aku melayan tubuhnya dan dia mengizinkan tanap sebarang bantahan atau halangan dia merelakan apa yang aku lakukan padanya dan tidak lama lepastu kami berdua hanyut dalam jerat cinta kami.

Keesokkan paginya aku cuba membuka mataku perlahan-lahan ingin melihat dia. Aku takut bila aku bangon dia telah tiada dan hilang semula dari pelukanku seperti yang pernah terjadi sebelum ini. Pelahan-lahan aku membuka mata dan ternyata benar sangkaanku. "Dia dah takde, dia pergi lagi tinggalkan aku. Kenapa aku selalu terpedaya dengan layanan dia. Kenapa hati ni terlalu  lembut bila dengan dia. sakitnya" Aku menekup mukaku dengan bantal menahan pedih dan sakit yang aku alami.

kreakkkkkkkkkkk

.

.

.

.

.

.

THE HEART THIEF (gxg)Where stories live. Discover now