,,Já vůbec nevím, o čem to mluv-" Harry ani nestačil doříct svou obhajobu, když mu Claire skočila do řeči.
,,Pottere, jestli se pokusíš zpochybnit cokoli, co řeknu, tak to bude to poslední, co uděláš." Zavrčela a její chladný ton byl důkazem toho, že ti myslí vážně. A taky, že se nenechá odradit. Harry chvíli mlčel, Claire mohla dokonce vidět, jak mu v hlavě šrotují kolečka.
,,No dobře, no ! Máš pravdu. Asi." Ozval se nakonec Harry pološeptem. Claire se vítězoslavně ušklíbla a odfrkla si.
,,Já mám pravdu vždycky. Zvykej si." Odsekla mu. Harry na ni upřel nechápavý pohled, protože nechápal proč by si měl zvykat na to, že Claire má vždycky pravdu. Blondýna mu však nedala žádné vysvětlení a už se chystala odejít.
,,No nic, já půjdu. Uvidíme se. " řekla, s hranou soucitností Harryho poplácala po rameni a vykročila. Směřovala do sklepení, její cíl byl Severus Snape. Bylo toho 'dost', co říct.
oooOooo
Vrazila do Snapeova kabinetu bez klepání. Snape, který zrovna opravoval eseje měl už na jazyku nějakou tu peprnou poznámku, ale když zvedl hlavu a uviděl Claire, nechal ji zapomenutou.
,,Slečno Denisová?" Snape pozvedl obočí, když si Claire sedla na židli poblíž. Od té doby, co tuhle nebelvírku přistihl před rokem, jak se mu krade v kabinetu se mu pletla pod nohy čím dál víc. A jak ho donutila jí prozradit jeho největší a nejtemnější tajemství, to stále netušil.
,,Mám pro vás skvělou zprávu," vyhrkla hned.
,,Vypáčila jsem z Harryho pravdu." Řekla hned po tom Claire a koukala na černovlasého muže s očekáváním.,,A? " odsekl Snape a opět se věnoval esejím. Claire se celá ušklíbla.
,,No, prvně zapíral, ale je mu život milí, takže mi řekl pravdu. Je do vás úplně blázen." řekla Claire a významně na Snapea zamrkala. Ano. Severusovo nejtemnější tajemství bylo to, že se zamiloval do Harryho zatraceného Pottera.
Snape se odvrátil od esejí a překvapil ho výraz v Claiřině obličeji. Pořád na něj významně mrkala.
,,Jak jsem říkala, přede mnou nikdo nic neutají, rofessore Snape." Řekla, vstala a přešla ke dveřím a se strohým "Na shledanou, professore Snape." zavřela dveře. Moc dobře si vybavila, jak se asi Snape teď tváří. Nebylo divu, že se trochu pousmál.
Claire zatím mířila sklepní chodbou, a když se podívala na hodinky, zamračila se. Za pět minut bude večerka. Claire proto raději zrychlila.
ČTEŠ
Vždy není všechno takové, jak se zdá ✓ | ᵏᵒʳᵉᵏᶜᵉ ˢⁿᵃʳʳʸ
FanfictionPod každou maskou se ukrývá tajemství. Někdy zlé, někdy zajímavé. Jaké tajemství se však skrývá za maskou Claire Denisové, nebelvírksé dívky? Harry Potter bude mít možnost to zjistit. A nejen to. **** Pomalu probíhá korekce /- Korekce byla zastave...