Velice GOOFY chapter

45 1 0
                                    

Kaitovi začal zvonit budík.

Shuichi začal litovat toho, co se včera dělo.. Ale zároveň i ne.. Byl rád, že se to stalo....

"Dobrý ráno." ozval se Kaito. Shuichi pomalu otevřel oči. Kaito s úsměvem seděl na posteli.

"mhmhhh... Dobry..." zamumlal Shuichi unaveně.

"Klidně ještě spi, pak pro tebe přijdu... Co si Budem... Dal jsem ti zabrat." ušklíbl se Kaito.

Shuichi protočil očima. "To Teda...."

Pak to ale začal brát Kaito seriózně.
"A cítíš se v pohodě? Nebolí tě nic?"

Shuichi se zamyslel.

"Trošku záda.... A hodně prdel.... Ale s tím se počítá." Uchechtl se.

"Stálo to za to...." dodal pak. Kaito se usmál a zvedl se.

"hned jsem tu~"

-
Mezitím, co byl Kaito pryč, se nějak Shuichi vyhrabal z postele.... Na požadavek o Kaitovo mikinu zapoměl.

Každý krok ho Docela bolel, ale to zvládne. Když přišel do koupelny, vyděsil se.... Jeho krk byl spíš do fialova..

"Já ho zabiju...." zamumlal. Hned běžel k šatníku, a začal hledat rolák.

Jakmile se ozvalo zavrzání dveří, Shuichi se otočil a začal křičet.

"KAITO JSI SYNEM SMRTI, VIDĚLS'-"

Jenže ve dveřích, stál Ryoma. Docela se smál.

"Krušná noc, kamaráde?" Shuichi zrudl.

"J-jo..." nemělo cenu lhát..... Fakticky ne.

-
Po chvíli, už se ozvalo klepání na dveře. Shuichi otevřel.

"Nesu ti tu mikinu kotě...." ušklíbl se Kaito.

Ryoma, který seděl kousek dál, umíral smíchy.

"DELAS SI DZOUKY, TY JSI PRODĚLAL SVOU V-CARD NA MOMOTOVI."

Shuichi se červenal. Nevěděl o jakou mikinu se jedná, oslovení kotě ho dostalo tak, že by si to s Kaitem rozdal znovu, a Ryomovo poznámka, byla... Dostatečná.

Nakonec si však mlčky mikinu vzal. Byla to ohromně velká galaxy mikina s roblox potiskem, do které by se vešel shuichi dvakrát.... Takže bylo jasné čí to je. To ale asi Shu neřešil... Přeci jen, aspoň mu Kaita nebude krást Maki.

"Sekne ti~" zavrněl Kaito a dal Shuichi u pusu na tvář.

"No moc se neuchvacuj ty nadrženče, za ty cucáky bych ti nejraději dal celibát."

-
Před odchodem, se ještě domluvili s Ryomou, o tom že by měl mlčet.

Pak už spokojeně ťapkali do školy.... Stejně to asi všem bylo jasné... Obzvlášť po tom, co se odehrálo u Kaita..

Všichni Shuichiho divně okukovali.... To bylo fakt až tak moc vidět?

Jako tradičně, došli k zídce kde čekala Kaede a Maki.

Ihned si všimly, toho oč tu jde.

"Vy spolu jako chrápete?" Zeptala se otráveně a poukázala na Shuichiho krk.

"Uhh... Jistě že ne.... Kaito je jen kamarád.... Navíc.... Tohle je od.... Tu neznáš! Hahah."

Kaede věděla že lhal.... Moc dobře si pamatovala, co Shuichi včera udělal za scénu, ale budiž.

Dělala tedy že mu to vzala i s navyjákem.

"Tak jooo! Někdy nás musíš představit ehe."

-

Celý den probíhal tak nějak v pohodě... Jen všichni hrozně hrotili, od koho má Shuichi tak hezkou fasádu na krku.... Dokonce i učitel sexuální výchovy Makoto Naegi měl velice trapnou poznámku....

Flashback

"Shuichi?" odkašlal si učitel.

"Ano pane učiteli?" optal se nic netušící Shuichi.

"Uh... Když jsi tak zkušený... Mohl bys nám popsat, jak provést bezpečný sex, bez nějakých rizik?"

Kaita toto naštvalo. Nemá ho takto pozorovat, a už vůbec ne mu zasahovat do soukromí... Ten učitel je fakt prvotřídní blbec.

"Pane učiteli, myslím si že vy jste tu od toho, aby jste nám to vysvětlil... Chápu, že asi někdo kdo si na holku v životě nesáh' závidí, ale-"

"po škole přijď do ředitelny...." Odvětil učitel.

Kaito jen protočil očima. "To je fakt kretén..." zašeptal.

-

Shuichi čekal před reditelnou... Docela ho zajímalo co se tam děje.

"Já nemůžu za to, že máte hloupé poznámky... Nemáte ho vůbec co vočumovat a může vám být jedno, co s kým měl!"

Ředitelka Kirigiri, přikývla.

"Má pravdu Naegi... Neměl ses na to vůbec ptát.... Takže to nechme plavat, a bude to fér... Můžeš jít."

Kaito přikývl. V té ředitelně už skoro bydlel.

"Dík panředitelko."

Jen co se za Kaitem zabouchly dveře, ušklíbla se.

"Makoto nemůžeš se jim divit.... Kaito se do toho namotal, protože Shuichiho zkušenost, byl nejspíš on...."

Makoto vyprskl čaj co pil.

"Cže."

"Došlo mi to hned..... Stačilo si ho pořádně prohlédnout, a hned máš jasno....."

Makoto se usmál. Že mu to nedošlo....

"Tys vážně měla být detektiv...."

-

Kaito vyšel z ředitelny.

"Tak co?" zeptal se Shuichi.

"Kirigiri řekla, že se na to neměl vůbec ptát takže v pohodě...." usmál se.

"To je dobře..." uculil se Shuichi. Kaito ho chtěl hned někam pozvat, ale Shuichi mu jeho plán přerušil.

"Dnes pouští Rantara.... Půjdu pro něj, a kdyžtak ještě nějak pomůžu...."

Kaito znovu pocítil ten nepříjemný pocit žárlivosti.... Chápal že Rantaro potřeboval pomoct, ale SAKRA. Moh' tam jít Kokichi....

"A nemůžu tě tam aspoň doprovodit?"

"Mhhh... To je dobrý, zvládnu to sám."

Kaito přikývl. Nechápal, proč nemohl jít s ním.

Tak se tedy každý vydal po svém.

-

Kaito šel svou oblíbenou uličkou domů. Překvapilo ho, že tam stála Kaedead opěrná o zeď.

"Uhhh.... To je ale náhoda že tudy procházíš Kaito." usmála se.

"Já tu bydlím, a ty to víš-"

Kaede nebyla zlá. Byla moc hodná a milá... Jenže, když ji šlo o Shuichiho, usmyslela si, že to dá klidně Kaitovi sežrat.

Navic.... I ublížil její nejlepší kamarádce Maki... Tsk.

"Hele... Nemysli si že jsem blbá... Vím co je mezi tebou a Shuichim...."

Kaito protočil očima, už mu došlo o co tu jde.

"Jestli jde o toto, jdu domů... Žádný plačky tu poslouchat nebudu...."

Zamumlal, a prostě prošel.

Kaede se nadechla. Toto si líbit nenechá....

"Jen počkej.... Hned zítra, to budou vědět všichni..... A pak budeš dělat plačky ty..." zamumlala, a naštvaně si do toho dupla.

-

ɴᴇᴢᴇᴍě ᴢᴇᴍě ᴠ řɪ́šɪ ᴅɪᴠů ᴀ ᴘᴇᴛʀ ᴘᴀɴ ɴᴀ ᴅʀᴏɢᴀ́ᴄʜ (oumami) Kde žijí příběhy. Začni objevovat