terwijl je door het donker over straat fietst zie je een jongen, je kijkt heel snel even maar je kunt zijn gezicht niet zien. hij zei snel hoi en liep verder, je vond dit wel raar maar ging snel naar huis.
*10 minuten later*
als je de voordeur van je huis open doet zie je dat je ouders daar staan...
Noa: Wat is er?
Vader: we hebben net van de politie gehoord dat Puck je met drugs zag in een steegje...
Noa: Nee! dat is niet waar! Puck wou met mij aan de drugs maar ik zij nee! geloof me alsjeblieft!!
je begint te huilen, en vertelt het hele verhaal maar je ouders willen je maar niet geloven.
Moeder: NOA IK GELOOF HIER HELEMAAL NIKS VAN! IK KAN NIET GELOVEN DAT JE ZOIETS ZOU DOEN! GA NA JE KAMER NU!!
je begint nog harder te huilen en terwijl ze huilt schreeuwt ze heel hard
Noa: MAMA ALSJEBLIEFT GELOOF ME NOU!
Vader: NOA NU IS HET GENOEG, LUISTER NAAR JE MOEDER EN GA NAAR BOVEN!
je rent heel hard naar je kamer, slaat de deur dicht en je hoort je ouders zeggen: NIET ZO SLAAN MET DIE DEUR! maar het maakt je allemaal niks meer uit, je wil dat je ouders je geloven. je denkt nog even aan die jongen op straat, maar je gedachtes zijn er niet helemaal bij omdat er net heel wat gebeurt is...
Je moeder schreeuwt naar boven: NOA NU KOMEN! je loopt huilend de trap af en je ziet je ouders daar staan met zn tweeën, je vindt wel raar maar het boeit je niet.
Noa: wat is er?
Moeder: je vader en ik hebben besloten om je het huis uit te zetten... het kan echt niet wat je gedaan hebt en we willen niks meer met je te maken hebben................
Je begint hysterisch hard te huilen en schreeuwt
Noa: NEE ALSJEBLIEFT GELOOF ME NOU IK SMEEK JULLIE!
vader: NEE NOA GEEN GEMAAR PAK JE SPULLEN EN GA WEG!
Noa: MAAR -
Moeder: NOA. NU. NAAR. BOVEN!!!!!
Noa rent heel hard naar boven en zit op bed, wat moet je nu doen dan? ben je dan dakloos? waar moet ik eten vandaan halen? en waar moet ik slapen? denk je. Terwijl je je spullen aan het inpakken bent luister je nog wat muziek en je hoort je ouders nog iets schreeuwen. je trekt snel even wat gemakkelijke kleding aan:
*20 minuten later*
je loopt wat over straat en je heb geen idee wat je moet doen, je begint weer te huilen en je gaat ergens op straat op een bankje zitten...
Wordt vervolgt!!!
Heeyyy, deel 3 komt binnen kort! <3
groetjes bankgriepp
JE LEEST
opgefuckte liefde Ft. Bankzitters
Romancejij (noa, 21) wordt door je ouders het huis uit gezet, en je vriendin blijkt een backstabber te zijn, terwijl je over straat loopt zie je een jongen hij heet matthy, hij vraagt waarom je alleen bent en je vertelt hem wat er gebeurd is en hij zegt da...