part 9, weg bij la casa del huts?

280 3 0
                                    

toen je naar boven liep hoorde je koen zeggen dat matthy je alleen als slet wou, dus ben je maar weg gerend het werd je gewoon allemaal te veel! dat mathhy koen geslagen heeft en dat hij je alleen als slet wou en het is gewoon zo onduidelijk! je loopt over straat en je weet niet waar je naar toe moet want je was uit huis gezet en je bestevriendin was een backstabber en je kon ook niet meer naar het bankzittershuis! terwijl je over straat loopt zie je het bankje waar je matthy ontmoet had en je gaat daar maar zitten, je denkt aan het moment dat je matthy ontmoet had daar op het bankje, het was al een week geleden! omdat je over al deze dingen denkt begin je weer te huilen, en je gaat liggen op het bankje in de hoop dat je in slaap valt..

*ondertussen in La Casa Del Huts*

Mathhy: KOEN KIJK WAT JE GEDAAN HEBT!!!!

koen: MAT JONGE DIT IS JE EIGEN SCHULD

en toen viel er een lange stilte.

Matthy: misschien is het wel mijn schuld...

Koen: mat wat zei je?

Matthy: dat het wel mijn schuld is en dat ik haar waarschijnlijk nooit meer ga zien!

Koen ziet dat matthy helemaal van streek is en dat hij echt verdrietig is, hij zegt zelfs dat het wel aan hem ligt! koen vind het wel zielig voor mat en hij zegt:

Koen: het komt wel goed mat! en als je haar echt leuk vindt dan moet je haar misschien wel laten gaan! want ze weet zelf wat goed voor haar is en ze moet misschien gewoon even weg door alle drukte hier.

Matthy: je hebt gelijk koen, en sorry dat ik zo boos deed en je sloeg...

Koen: maakt niet uit hoor...

robbie en raoul komen naar boven en hebben het gehoord.

Robbie: Zo zijn jullie nou eindelijk klaar?

Raoul: ja, het gaat echt al de hele tijd zo! en arme milo is nu zijn zus misschien kwijt!

koen en Matthy gaan allebei naar hun kamer en liggen op bed na te denken over wat ze nou gedaan hebben...


*ondertussen bij noa*

je ligt nog steeds op het bankje en je begint weer te huilen, wat moet je nu? ik heb letterlijk nergens waar ik kan slapen! maar dan kom je ineens een jongen tegen... hij komt naast je zitten en jullie gaan praten, maar heb je nu toevallig een huis gevonden en misschien wel een leuke jongen?

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH jongens wat spannend!!!!

in het volgende deel zie je hoe het afloopt! <3

groetjes bankgriepp<333


opgefuckte liefde  Ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu