noa en de justin lopen naar zijn huis.
*ondertussen in La Casa Del Huts*
matthy zit op bed en denkt over na dat hij noa waarschijnlijk nooit meer gaat zien, robbie komt er aan en gaat bij matthy zitten.
robbie: hee mat
Matthijs: hoi...
Robbie: kom op matthy je gaat haar echt nog wel een keer zien hoor!
Matthy: nou, denk het niet helemaal is gebeurd is
robbie: ze komt echt terug! ze kan toch niet ergens anders slapen?
Matthy: dat is waar...
matthy voelt zich een beetje hoop dat je terug komt maar dan bereikt hij zich iets!
Matthy: *schrikt* robbie, ze is toch ook zo met mij mee gegaan!? misschien is ze nu ook wel iemand ontmoet mee naar huis!!
Robbie: je moet naar het bankje gaan om te kijken of ze daar is!!
Mathhy springt het bed uit en rent heel hard naar beneden trekt zijn jas aan en rent naar zijn auto en rijd meteen naar het bankje toe. als hij daar aan komt is het bankje leeg... hij gaat op het bankje zitten en denkt na over wat er op dit moment wel niet allemaal met je gebeurd.
*weer terug naar noa*
ik loop met justin naar huis en we zijn daar aangekomen, hij doet de deur open en maakt een buiging en zegt:
Justin: kom maar binnen mevrouw
justin en ik moeten beide hard lachen om zijn grapje
denk ik nog aan matthy denken.
Justin: hee, wat is er?
Noa: oh, eumh niks hoor
justin: jawel, je kunt het best wel vertellen hoor
Noa: liever niet...
Justin: je moet het zelf weten hoor!
Noa: kan ik misschien douchen?
Justin: mag ik mee?
ik word een beetje oncomfortabel en weet niet wat ik moet zeggen
Justin: hahaha is maar een grapje hoor, dacht je echt dat ik dat zou doen?
Noa: eeumh, hahahaha
je lacht maar een beetje maar eigenlijk vindt je het helemaal niet leuk een wordt je een beetje bang, je gaat maar gewoon naar boven en stapt onder de douche. als je de badkamer binnenloopt dan zie je de mooiste badkamer die je ooit hebt gezien!
je zet de douche aan en gaat douchen, je denkt aan matthy en opeens uit het niets krijg je een paniekaanval je gaat snel op de grond zitten en begint te huilen. na een tijdje heb je je zelf gekalmeerd, dit was ook al een keer gebeurd bij la casa del huts, daar werd je meteen geholpen door matthy maar justin deed niks. je miste matthy en de bankzitters echt heel erg en je wilt eigenlijk heel erg graag terug, maar door alles wat er gebeurd was kon je eigenlijk gewoon niet terug...
je gaat naar de logeerkamer en die zag er zo uit:
je was helemaal in shock want je hebt nog nooit zo iets moois gezien, maar dan ineens pakt justin je hand van achter en draait je om hij zegt:
Justin: mooi huis heb ik he?
Noa: ja het is echt zo mooi!
Justin: *lacht* morgen gaan we naar de stad om even wat kleding voor je te kopen!
Noa: omg zin in!
even dacht je dat Justin een aardige jongen was maar dat beeld ging snel veranderen...
AAAAAAAHHH zoo spannend jongens! wat denken jullie dat er gaat gebeuren?
laat alsjeblieft even een reactie achter dan weet ik wat jullie er van vinden! sorry als ik niet veel post, maar ik ben druk met school maar ik probeer zo veel mogelijk te schrijven! <3
groetjes bankgriepp <3
JE LEEST
opgefuckte liefde Ft. Bankzitters
Romancejij (noa, 21) wordt door je ouders het huis uit gezet, en je vriendin blijkt een backstabber te zijn, terwijl je over straat loopt zie je een jongen hij heet matthy, hij vraagt waarom je alleen bent en je vertelt hem wat er gebeurd is en hij zegt da...