Part 5😆😆

384 6 0
                                    


tijdens het ontbijt met de bankzitters:

Noa: mijn achternaam is Ter Reegen

Milo: huh, dat is ook mijn achternaam?!

Matthy: jongens kunnen jullie niet familie zijn?......

Noa: nou ik denk niet dat we familie zijn hoor, mijn ouders hebben het nooit over een broer gehad.

Milo: mijn ouders wel....

Noa: hoe bedoel je?

Milo: mijn ouders hebben gezegt dat ze mijn tweeling zus voor adoptie hebben op gegeven..

noa: eeuuummhh...

Robbie: laten we anders een DNA test doen dan weten we of jullie echt familie zijn of niet

Raoul: ja goed idee!

Koen: ja ik zou het wel doen!

Matthy: als je wil weten of je familie bent zou ik het doen!

Milo: ja ik vind het best hoor

Noa: eeumh, tja laten we het dan maar doen...

jullie bestellen een DNA test en de bankzitters zijn er heel enthousiast over maar jij vind het nog wel een beetje eng en raar. je wordt even hele maal bang en loopt zachtjes naar boven zodat niemand het ziet, je sluit jezelf op in de badkamer. tien minuten later begint iemand op de deur te kloppen.

Matthy: *klopt op deur* gaat het Noa?

Noa: eeuumh, ja hoor 

zeg je snel en gestrest, je begint je gezicht schoon te maken want je wil niet dat matthy je zo ziet.

Matthy: Noa kan ik even binnen komen?

Noa: eeuummhh, ja kom maar

Matthy ziet dat je gehuilt heb en geeft je een knuffel uit het niets, hierdoor begin jij natuurlijk weer te huilen. je vertelt Matthy dat je erg bang bent voor die test en dat  je niet zeker weet of je het nou wil of niet. Matthy zegt dat je het zelf moet weten en als je het niet wil dat je het niet moet doen. jij en matthy zitten nog even samen op de grond in de badkamer en je gaat tegen matthy aan zitten. 

*de volgende dag*

De deurbel gaat en milo doet open,

Milo: hallo!

Bezorger: Hallo, ik heb hier een pakketje voor Noa ter Reegen!

Milo: oke, geef maar hier!

Bezorger: okee, doei!

milo roept iedereen bij elkaar en hij opent de test hij ziet er ongeveer zo uit:

milo roept iedereen bij elkaar en hij opent de test hij ziet er ongeveer zo uit:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


je wordt weer een beetje bang en je staat op het punt om weer te huilen, Matthy ziet dit en gaat naar je toe en zegt het komt wel goed😊

Robbie: nou klaar voor Milo en Noa?

Milo: ja ik ben klaar hoor

Noa: ja hoor ik ben ook klaar

jullie doen de test en sturen hem weer op, matthy komt naar je toe en zegt:

Matthy: je heb het goed gedaan hoor <3

Noa: dankje *bloost* <3

Matthy: *bloost*

je hebt je nog even omgekleed:

jullie zitten nog even op de bank tiktok te kijken en je merkt dat matthy ineens wat dichter bij je komt zitten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

jullie zitten nog even op de bank tiktok te kijken en je merkt dat matthy ineens wat dichter bij je komt zitten... je begint ook een beetje te trillen want je heb een t-shirt aan, en matthy ziet dit en vraagt of je zijn trui aan wil en natuurlijk zeg je ja, want dit is toch zooooooooooo lief?

*20 minuten later*

Koen: heee, noa ik zie dat je niet zoveel kleding hebt dus wil je misschien gaan shoppen?

Noa: omg ja wat leuk!

Koen: okee, kom we gaan!

Matthy: ik ga ook wel even mee...


POV KOEN:

ik loop naar beneden om Noa te vragen of ze mee wilt gaan shoppen, zie ik dat ze de trui van Mat aan heeft en dit vind ik echt niet leuk want ik merk dat Mat Noa wel leuk vind, maar ik vind haar ook leuk! dus ik ben heel blij dat ze ja zegt maar dan ineens zegt Mat dat hij ook mee gaat!!😒 mat merkt volgens mij dat ik haar leuk vind...

Einde POV KOEN.

POV MATTHY: 

ik zit met Noa op de bank en ze heeft mijn trui aan, ik vind dit echt GEWELDIG want ik vind noa echt leuk! maar dan komt koen en vraagt of ze mee wilt gaan shoppen! ik werd van binnen een beetje boos, want ik heb hem laatst vertelt dat ik noa leuk vind...

EINDE POV MATTHY

*jij, Matthy en Koen rijden naar de stad*

ik zeg tegen koen dat ik als eerst naar de Zara wil. Matthy loopt achter ons een beetje boos en ge irriteerd.

Noa: heee koen, zullen we naar de Zara gaan?

Koen: ja isg, kom we gaan <3

je trekt dit aan:

je trekt dit aan:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Koen: knap!!😍👌

Noa: eumh, thx 

Jullie lopen na de kassa en koen betaalt, je zegt even dankjewel. je vond het heel raar en ongemakkelijk dat koen zei dat ik knap was..  ik loop even naast koen en matthy loopt ver voor ons

Koen: eyy, noa zullen we bij mat weg gaan? even wat privacy 😏😘

Noa: euhh, nee dankje

koen: kom noa *pakt je hand*

Noa: Koen nee ik wil niet! *trekt hand terug*

Matthy: Koen ze zei nee!

Koen: zo zo, doe even rustig ik maakte maar een grapje!

jij en Matthy lopen samen verder en mat zegt dat hij zou zorgen dat je niks over komt, je smelt helemaal van binnen. als jullie in de auto zitten, zitten je en mat samen op de achterbank en koen heel jaloers en de rest van de autorit is het helemaal stil...

opgefuckte liefde  Ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu