Jullie zitten in de auto en het is helemaal stil... jullie zijn aangekomen bij La casa del huts en je gaat meteen naar boven en zegt niks tegen de rest, je hoort milo nog vragen wat er met je aan de hand is en voor de rest niks. je sluit je op in matthy's kamer en iets later hoor je iemand...
Raoul: hey noa
noa: hoi...
Raoul: ik heb gehoord van mat wat er gebeurt is...
Noa: *begint te huilen*
Raoul: wil je praten?
Noa: *doet de deur open* kom maar binnen
Raoul: *loopt naar binnen*
je vertelt Raoul dat je niet weet wat je moet doen omdat je je niet veilig voelt bij koen, en ook nog met alles gaande met de DNA test en Raoul praat er met je over.
Milo: NOA, RAOUL DE DNA TEST RESULTATEN ZIJN BINNEN!!!!!! roept milo vanaf beneden.
Raoul: kom noa!
Noa: ja ik kom er aan *veegt tranen even weg*
je krijgt de brief in je handen gedrukt wanneer je beneden komt.
Robbie: nou noa, laat ons niet langer in spanning!
Matthy: ja maak open!
je maakt de brief open en, er staat dat je de biologische tweelingzus bent van Milo...
Milo: en?
Noa: ik ben je biologische tweelingzus...
je valt flauw en alles wordt zwart... je herinnert je niet wat er gebeurd is.
POV MATTHY:
noa komt er achter dat ze de zus van milo is en ze valt flauw! ik, koen en milo beginnen meteen te stressen, en ik roep dat ik de 112 bel en milo drukt meteen de telefoon in mijn hand, maar koen is het hier niet mee eens!
Koen: MATTHY, NEE IK BEL
mathhy: KOEN NEE IK MOET NU BELLEN, BEWAAR DIT GEZEIK VOOR LATER WE MOETEN NOA HELPEN!
koen: JE DOET DIT ALLEEN ZODAT ZE DENKT DAT JE HAAR GEREDT HEBT EN DAT ZE VOOR JE VALT!
Matthy: KOEN NEE JIJ WILT HAAR BELLEN OM DIE REDEN, KOEN KAP GEWOON FF IK MOET BELLEN
Koen: MATTHY NEE IK BEL JIJ TERING HOND
Matthy: KOEN HOU OP WE MOETEN NOA HELPEN!!
koen: *trekt telefoon uit de hand van Mathhy*
Matthy: *slaat koen in het gezicht*
Robbie: WTF KOEN EN MATTHY
Raoul: *is ondertussen al lang aan de telefoon met 112*
terwijl ik en koen aan het vechten zijn heeft arme milo een paniek aanval en roept ineens:
Milo: WTF ZIJN JULLIE AAN HET DOEN MIJN ZUS LIGT BEWUSTELOOS OP DE GROND EN JULLIE ZIJN AAN HET VECHTEN OVER WIE MAG BELLEN SERIEUS VOED JE ZELF OP OFZO!!!!
Toen waren koen en ik gestopt, we hadden door waar we nu mee bezig waren... waren we kleuters ofzo?! ondertussen kwam de ambulance om noa op te halen, 1 iemand mocht mee, en dat wou ik natuurlijk heel graag...
ambulance medewerker: 1 persoon kan mee, wie wil?
Koen: ik wil wel mee
Mathhy: ik ook wel
Raoul: jongens milo gaat mee het is zijn zus doe niet zo kinderachtig!
Milo: ik ga wel mee
Milo en de ambulance rijden weg met noa, wij blijven ondertussen thuis en het is helemaal stil
EINDE POV MATTHY
dit was al deel 6!!
ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden!xxx- bankgriep <3
JE LEEST
opgefuckte liefde Ft. Bankzitters
Romancejij (noa, 21) wordt door je ouders het huis uit gezet, en je vriendin blijkt een backstabber te zijn, terwijl je over straat loopt zie je een jongen hij heet matthy, hij vraagt waarom je alleen bent en je vertelt hem wat er gebeurd is en hij zegt da...