Hasiktir. Seksi fotoraflarından birine bakarken beğenmiştim. Naptım ben,nasıl beğendim of dalga geçicek kesin okulda diye düşünürken o oda ne 1 arkadaşlık isteği üstelik "UDAY UYGAR" dan. Bana arkadaşlık isteği göndermişti,sevinçten havalara uçuyordum. Ben daha buna sevinirken "ne o yeni kız beni çokmu beğendin?" Diye mesaj. Allahım ne oluyoruz ya ne diyicektim şimdi 3-4 dakika cevap veremedim donup kaldım. Daha sonra "yanlışlıkla beğendim" diye cevap verdim. Anında cevap geldi "Ama profilimde geziyorsun anladığım kadarıyla yeni kız" diyip eşşek gibi sırıtmıştı. Al işte rezil oldum, diye mırıldandım "of uday sadece bakıyordum" diye yanıtladım mesajını. Yine anında cevap "öyle olsun yeni kız" ikide bir bana yeni kız demesi sinirimi bozuyordu. Atarlı bir şekilde "benim bir adım var,Ahsen" dedim. Cevap bile vermeden mesajımı görüldü yapıp çıktı. Hala inanamıyordum. Uday bana arkadaşlık isteği göndermişti,üstelik mesaj bile atmıştı,nekadar düzgün bi mesaj ve düzgün mesajlar olmasada sonuçta atmıştı. Hem Uday bu daha iyisini ondan beklemek imkansız bişeydi. Bu düşünceler içinde yatağıma girip,üstümü örttüm ve gözlerimi yumdum.
Sabah babamın öpücüğü ile uyanmıştım,keşke annem de böyle beni öperek uyandırsaydı eski günlerdeki gibi. Ne de çok özledim annemi kokusunu,gülüşünü,bana masal anlattığı geceleri,annemle ilgili herşeyi çok özlemiştim. Acaba şimdi evlimi ? Çocuğu varmıdır onada masal anlatıyomudur ? Öpüp sarılıyomudur ? Of gene o kadını düşünüyordum. Nefret ediyordum ondan.Bunları düşünürken Merve ablanın sesi asıl annemin sesi kulaklarıma geldi "hadi Ahsen sofraya" diye bana sesleniyordu. Hemen yatağımdan kalkıp hazırlandım saçlarımıda düzelttikten sonra aşağı indim.
-oo Merve sultan yine döktürmüşüz
-senin için bunlar fındık. Sırf derslerine daha iyi çalış diye. Otur bakiyim hemen karnını doyur.
Nasılda beni sevip,düşünüyordu. Öz annem bile düşünmüyorken..
Oturup kahvaltımızı ettik. Sonra babamı ve Merve ablayı öperek okula gitmek için evden çıktım. Okulun önüne vardığımda Uday,ı gördüm yanına koştum. "Nasılsın"diye sordum. "Sanane" diye yanıtladı."neden tersliyorsun şimdi" diye tekrar bir soru sordum. Bana Sert sert baktı ve gitti. Of ya niye böyle davranıyordu. Ee tabi Udaydan başka ne beklersinki. Ama bende Ahsen isem,Uday ile muhabbet kuracağım diye,kendi kendime söylendim. Sınıfa gittim.
Pes etmedim,sınıfa girince Damlanın yanına gitmeyi düşündüm ama en arkada oturan oldukça çekici mavi tişörtüyle,uzun saçlarıya ve yeşil gözleriyle oturan telefonda ciddi ciddi birşeyler yapan Uday'ın yanına gittim. Damla bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Uday yanına oturduğumu farkettiği halde beni tınlamadı. "Ne yapıyorsun?" Diye sordum. Sesini bile çıkarmadı tüm ciddiyetiyle telefonla uğraşmaya devam etti. Bukadar ciddi neye bakıyordu çözememiştim.
-hey sana diiyorum.
-git başımdan.
Gayet ciddi ve net bir cevap olmuştu bu.
Çok kırıcıydı daha fazla yüzsüzleşmeden yanından kalkıp gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATA YENİDEN
Lãng mạnİlk aşık olduğum kişiydi o hatta ilk sevgilimdi ama gidiyordu hemde hiç beklemediğim ummadığım bir şekilde. Son sözleriydi asıl canımı acıtan. Peki ya ben şimdi ne yapıcaktım ? Hakkında bildiğim onca kötü şeylere rağmen aşık olduğum kişi şimdi gidi...