Ertesi sabah hazırlanıp yeni okuluma gitmek için evden çıktım. Okula ulaştığımda bir önceki gün sınıfımı öğrendiğimiz için direk 10/B sınıfının yolunu tuttum. kapıyı çalıp içeriye girdim çok utanmıştım bütün gözler bendedydi öğretmen buyur kızım ne istedin diye sorunca şey ben Ahsen yeni öğrencinizim diye cevap verdim gel kızım boş biryere otur dedi sınıfa şöyle bir bakındım boş yer bitane kızın yanını farkedince oraya doğru yöneldim kıza oturuabilirmiyim diye sordum tabi dedi gülümseyerek çok şirin bir kızdı. Bana dönüp hangi okuldan geldiğimi sorunca babamın işi dolayısıyla İzmirden buraya taşındığımızı söyledim. Bisüre sustuk utana sıkıla şey adın ne diye sordum Damla dedi tebessüm ederek tam birşey sorucaktıki terbiyesizin teki kapıyı bile çalmadan içeri daldı öğretmen hiçbişey dememişti sanki artık alışmış gibi bir havası vardı sınıfa girip en soldaki en arka sıraya doğru yöneldi orda oturan çocuğu yerinden kaldırdı bu kendini ne sanıyordu pekiya çocuk neden ama bile diyemeden denileni yaptı. Ben şaşkın şaşkın olanları izlerken Damla kulağıma eğilip adı Uday bizden bir yaş büyük sınıfta kaldığı için bizimle okuyor herkes ondan korkar ne derlerse yaparlar bide yakın bir arkadaşı var adı Emre ikisi okulumuzum meşhurlarıdır. Donup kalmıştım böyle şeymi olur herkes eşittir nerde bu okulun müdürü neden izin veriryor bu olaylara diyivermişim hemde sesli herkes bana bakıyordu Uday hariç, sonra özür dileyip sustum Damlaya neden herkes onların dediklerini yapıyorMüdür yokmu bu okulun nesi fazlaymış bizden dedim parası dedi gayet ciddi bir sesle üstelik yakışıklı daha nesi olsun Ahsen dediğinde şöyle bir baktım gerçektende çok yakışıklıydı. Tam net göremesemde gözleri yeşilimsiydi çok tatlıydı diye düşünürken Damlanın beni dürttüğünü farkettim zil çalmış sınıfta sadece üç beş kişi kalmıştı Damla ne o daldın Deyince hiç hadi su almaya gidelim dedim kantine gidip su aldık ve geri sınıfa giderken birden tüm suyu içimde hissettim üstelik ayağımı tutar bir vaziyette yerdeydim o kendini beğenmiş bana çarpmıştı ve dönüp bakmadan yoluna devam etti tabi ben susarmıyım yavaşca ayağı kalkıp dikkat etsene be insan bi özür diler dedim aldırmadan yoluna devam edince sana diyorum diye tekrarladım durdu ve bana yaklaşmaya başladı yanındada uzun boylu bir çocuk vardı dibime kadar gelip Emre bana demiş olamaz demi dedi demek yakın arkadaşı Emre buydu oda imkansız dedi ve pis pis gülüştüler başka bir şey demeden topallaya topallaya sınıfa gittim Damlada yanımda sınıfa girdiğimde o uyuz çoktan sınıfa gelmişti beni görünce sınıfa dönüp aa yeni arkadaşımıza kim yaptı bunu çok ayıp hadi hepbirlikte geç-miş ol-sun ar-kada -şım diyoruz demezmı bide 1. Sınıf çocuğu gibi söylüyo sınıftan ses çıkmayınca size diyorum be çabuk dediğimi yapın diyince mecbur herkes denileni yaptı kimsenin benim gibi saf görünümlü bir kızdan bekşemediği tepkiyle karşılık vermiştim uday salağına "Bana bak Uday senin kimseden üstünlüğün yok kimseye kötü davranmaya halkında yok kendini Beğenmiş ukalanın tekisin sen diye bağırınca herkes bi şok oldu bir yandan korkuyorum bir yandanda gururlanıyordum neyseki hoca geldide bişey diyemeden kapandı konu. Yerimize oturunca Damlanın kulağına eğilp Damla herkes bu ukalaya kendini ezdirirse tabi götü kalkar ve kendini beğenmiş olur dedim Damla hiçbişey demeden bana acı acı bakıyordu sadece. Bana niye öyle bakıyorsun dediğimde bak Ahsen sen çok iyi bir kızsın şimdiden buna emin oldum ayrıca çokda tatlı ama Udaydan gidip özür dilemelisin dedi sen ne dediğini farkındamısın Damla asla dilemem diye karşılık verdim.
arkadaşlar umarım bu bölümü beğenirsiniz başlangıçta pek birşey belli olmuyodu burda birazdaha açıklayıcı oldu umarım beğenirsiniz iyi kötü yorumlarınızı eksik etmeyin :))
votelerinizi bekliyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATA YENİDEN
Romansaİlk aşık olduğum kişiydi o hatta ilk sevgilimdi ama gidiyordu hemde hiç beklemediğim ummadığım bir şekilde. Son sözleriydi asıl canımı acıtan. Peki ya ben şimdi ne yapıcaktım ? Hakkında bildiğim onca kötü şeylere rağmen aşık olduğum kişi şimdi gidi...