Szerencse Nélkül

7 2 0
                                    

A téliszünet után az első iskolai nap borzalmasan tellt.
Először is: lassú volt, meg persze szerencsétlen voltam.
Január 3-án elkezdett esni a jó, és nem hagyta abba, egészen hétfőig, ezért én elindultam gördeszkával suliba. Kitettem a lábam az ajtón, és rá fél percre, elkezdett havazni, de mint az őrült. Én meg persze fehér gatyában, deszlával, hóesésbem. Nem is kérdés, hogy a nadrágom tönkrement. A drága matektancsi meg 1. órán betoppant a tz-k javításával. Hát most mit ne mondjak 4-es lett ez is. Megnyugtat a tudat, hogy mivel Lotti rólam lesett, így neki csak pont hogy 4-es lett. Nekem meg 1 pont kellett volna az ötöshöz. A Hohenburg Roxika meg mit csinál? Kimegy a tanárhoz vitatkozni, hogy adjon meg 1 pontot, mert amúgy nem mintha a matek tanár ne tudna számolni, de itt most elnézett valamit, de rettenetesen. Asszem ennyi jó volt a napomban. A többi része szarral van lefestve.
Ezután jött egy irodalom meg egy töri óra, és mint tudni lehet, rám pikkel a magyar tanár. A hátsó padsorba ültetett, csak azért, mert hogy én tavaly a jegyzetemet megszinesítettem pár sorkiemelővel. A mai órán persze újra kinézett magának, hogy ma engem fog cseszegetni, ami sikerült is neki. Rágóval a számban mentem suliba, és kitalálta magának hogy én eszek órán. Ebből természetesen az lett, hogy én ezt hogy merem megcsinálni, mert hogy ő nagyon jóságos velem, mert hogy annak ellenére hogy én "dacolok" ő csillagos ötöst adott a témazárómra. Dehát b@szki! Nem ő írta a tz-t hibátlanra hanem én! Akkor ez miért az ő érdeme?
Na de a német óra, az végképp kiakasztott. Tehát már fél éve tanuljuk a feltételes módot, de még mindig nem jutottunk a végére, amit a tanárnak köszönhetünk, mivel az a rendszertelenség, ami neki van az őrákon az botrány. És még mindig nem értünk az anyag végére. Én a külön némettanárral 2 hónap alatt végigvettem az anyagot, ráadásul heti 1 órám van vele. A némettanáromat pluszba egyátalán nem kedvelem. Sok a beszédhiba, nem vasal inget, ijesztő a mosolya, és a jelleme meg horrorisztikus. Egy szóval a nő egy káosz.
Vannak tantárgyak amik sok embernek nem mennek. Ilyen nekem a tesi. Most valami akadálypályás anyagnál vagyunk, és a tanár kivitt minket az udvarra, megjegyzem - 1 C° ban, hovy akadálypályázzunk, mert hog, az annyira fontos. Ehhez természetesen kelletr pad, karika, labda zsámoly, stb.... Én meg a padot a lábamra ejtettem. Abban a pillanatban a fejem olyan vörös lehetett, hogy csak na. Igyekeztem nem elbőgni magam XD
A feladatok összességében jól mentek, de pados, az katasztrófa volt. Tehát az volt a feladat, hogy a padon végig kellett ugrálni úgy hog, a kezedet nem teszed le, én meg ugrok 3-at, a 4.-nél borulok le a padról, a pad meg rám borul. Abban a minutumban, ahogy fiúl abbahagyták a röhögést, sikerült felállnom és elmenni a sor végére, úgy higy közben nem akasztom fel egyik balfaszt sem. Anélkül sztm ez nem is lett volna rendes teióra, ha még az öltözőben nem vágja nekem az egyik 6.-os az ajtőt majd ne esnék a vízcsapnak.
Délután már csak egy tánc várt rám, és ami nem lep meg senkit, elkéstem táncról. Továbbá beálltam az első sorba, hiszen máshol nem volt hely, ahol el is rontottam a gyakorlatot. Amikor hazamentem annyira élet és halál között álltam higy ibkább aludtam egyet a tanulás helyett, ami miatt éjszaka nen bírtwm elaludni.
Érzem hogy csodálatos lesz a holnapi felkelés, semmi erőm nem lesz...
További szerencsétlenségekért pedig gyere vissza, mert sok van

A két "Lotti" 2022-benWhere stories live. Discover now