Hűvös szelek jártak kispest környékén, és országszerte is
Alig volt 2 hét a felvételiig, ami gyorsan elrepült
Január vége felé megírta a világ összes általánosiskolás 8. osztályosa a központi felvételit
Tulajdonképpen nem okozott nehézséget, de a szövegértésem a magyarnál szar lesz. Lehet említettem, hogy abból sose voltam jó. Érdekes módon a matek halál könnyen ment. Január végén megtudtuk az eredményeket. Nekem összesen 78 pontom lett, amitől máe írtwm jobbat, de ez se rossz. Lottinak is van esélye mert neki 75 pont lett. Sztm van esélyünk egy gimibe kerülni. Az osztályból a legkevesebb az a 4 pont volt, nem is csodálkozom.
Február 15. - e közeledett, tehát a szülinapunk Lottival. Először egymást ajándékoztuk meg. Kaptam egy nagyon cuki pulcsit a Berskából, mert hát úgy is kell, és most miért ne legyen. Én karkötőket nyakláncokat és gsűrűt vettem, nem mintha nem lenne elég de jól van az úgy. Igazából mind a ketten örülrünk nagyon.
Aznap este amikor hazaértem üres volt a ház. Sehol egy lélek. Felhívtam anyát, apát semmi. Hívom öcsémet, semmi. Gondoltam lehet meglepetés, viszont felhívtam mamát, hátha tud valamit. Ő közölte velem, hogy anyáék szétmentek. Zsoltika nála aludt aznap éjjel. A mama, mint tudni lehet róla, nem szereti ha későn az utcán sötétben mászkálunk, viszont kurv@ra fostam otthon lenni egyedül. Felhúztam egy cica nacit és egy jekit, így mentem ár Lottihoz, anélkül hogy felhívtam volna őket. A szülei örömmel fogadtak viszont, és teljesen megértették a helyzetet, aminek nagson örültem. Egy kis ideig Lottiéknál voltam , kb 3 napig, aztán átmentem mamához, hogy megkérdezzem őt is az eseményekről, mivel öcsémet olyan mélyen érintette mindez, hogy nem beszélt róla. Jelenleg mondjuk azt se tudom, hogy a szüleim hol vannak. Remélem még nem halrak meg, vagy nincsenek börtönben. Viszont a hírekbe bekerültek egy esküdtszéki tárgyalás miatt, hogy kihez kerül a ház értéke. Elvileg én birtokolhatnám meg öcsi, de mivel ő csak 9 én meg 13 így a lakást 16 évesen vehetem át. Nagyon remélem hogy mamszesz legalább annyi ideig élni fog, és szép hosszú élete lesz. Igazából volt olyan hét amikor Lottinál, mamánál, vagy otthon laktam egy ideig. Mindig váltogattam, nem akartam senkinek se a terhére lenni.
Egyszer mindenkit utólér a szerelem, és most Lotti jött. Megértem milyen 3. keréknek lenni, hisz világéletemben az voltam, de milyen egy kapcsolat útjában állni, az már más. Lottiékhoz így már nemigen járkáltam, és mamának sem akartam zavarni a napjaiban, ezért inkább otthon laktam. És így ment ez nagyon hosszú időn keresztül....
CITEȘTI
A két "Lotti" 2022-ben
DragosteA sztori eleinte egy átlag csajról szól, aki az is marad Nem kicsit zűrösek a mindennapjai, de egy nap több álma valóra válik 8. osztályos, és fél éve van felkészülnu a felvételire, hogy oda mehessen mint a barátai. A szerelemben nem hisz, de mégis...