Viszont végre itt a tavasz, amiben egy dolog a legjobb, hogy annyit gördezskázhatok amennyit csak akarok
Márvius 6.-ai reggel volt, a nap ragyogóan sütött ezer ágra. A madarak csicseregtek, párosodtak, amiről eszembe jutott Ádám. Most is nehéz felfogni pedig már 2 hónapja hogy meghalt. Észrevettem hogy a kapvsolatom az emberekkel kezd megszűnni, így összehívtam a legtöbb embert akit ismertem, és buliztunk egyet. Persze az én bulim nélkülem. Kitaszítva érzem magam. Nem az hogy mindenki utál, mert hát miért ne? De attól még sebki hozzám nem szólna. Egy dolog nyugtat higy másfél hónap és tavasziszünet.
Azután meg nyár, és már nagyon kéne egy Summerbody de mindenkinek sztm. Már nagyon várom a nyarat, de miért? A barátaimat elvesztettem. Strandra nem mehetek. Csak úgy eluntam az egész éltemet pár hónap alatt, de et így lehetetlen. Vagy lehet mégis, de ezt állítólag csak én érzem. Minden nap egyre rémesebben tellt....
De, egyszer minden rémálom végetér, qhogy ez is. Nem az életem lett jobb. Igyanilyen vagyok mint eddig is.
Ez a sok jó, ami velem tört~nt egyszer csak elkezdett megszűnni, aztán egyik reggel amint dörzsöltem ki a csipát a szememből, nem az ágyamban ébredtem-
Egy számítógép volt mellettem... Asszem a szívverésemet mutatta
Alig volt egy perc hogy realizáltam hogy a Heim Pál kőrházban vagyok, mert hogy az orvosok szaladtak is hozzám.
Ha ti nem értitek mi van itt, akkor mondom hogy én sem, de elmagyarázom, mert megtudtam pár dolgotEgyik reggel nem keltem fel, és nem lehetett felébreszteni, ekkor már kórházban voltunk, és az elkövetkezendő 3 napban sem. Ekkor már alig állt valahogy vércukorszintem. Infúzión voltam 2 napig, ami meghozta a gyümölcsét, azt hogy most felkeltem. Igaz nagyon gyengének éreztem magam. Anyáék is 30 percen belül ott voltak. Eleinte még mindent össze vissza hadováltam. Legalábbis anya nem tudta ki az a Lotti, meg Ádám. A felvételis résznél meg nevetett hogy mikor értem el én olyan magas pontszámot. Én meg csak néztem hogy mi olyan vicces, mert hát megtörtént. Amikor kimondtam hogy már 2023 és március van, azt hitte komoly gondok vannak. Én meg nála hittem azt hogy gondok vannak, de minxenki mondta hogy 2022 júniusábál járunk még csak.
Lassan kezdett minden összeállni a fejemben, és megértettem hogy ez mind csak egy álom volt amit tulajdonképpen nagyon jól meglétem magammal. Sajnálom hogy nem tartott tovább a jó. Viszont Summerbodym már van. Majdnem egy hét kaja nélkül lehozott pár kilót. Ennyi jó van benne
Barátaim még mindig senki, de jön a nyár és majd lesz valami biztos!Próbálhatjuk a dolgokat jó oldaláról nézni, de van olyan aminek nincs már jó oldala. Ebbe az álomba már én se merülhetek bele úhra, hiába szép. Ezért kell belekezdeni valami újba, ami működik, egy olyasvalamibe amiben újra a jót tudjuk látni.
Nagyon köszönöm annak aki elolvasta a történetet, bocsánat hogy ilyen rövid lett, és végét próbáltam valami izgalmasra alakítani. Remélem azért tetszett. Hamarosan készülök egy újjal olvassátok sokan! Addigis puszi mindenkinek <333
ESTÁS LEYENDO
A két "Lotti" 2022-ben
RomanceA sztori eleinte egy átlag csajról szól, aki az is marad Nem kicsit zűrösek a mindennapjai, de egy nap több álma valóra válik 8. osztályos, és fél éve van felkészülnu a felvételire, hogy oda mehessen mint a barátai. A szerelemben nem hisz, de mégis...