Most eszméltem rá, hogy fél hónap van a szülinapomig, és még rogadtul nem tudom hogy mit kérjek. Vsgyis van egy elgondolásom, de az vlszg nem lesz jó. De amúgy vmilyen szoba glow upra gondoltam. Ugye nekem nem engedik hogy bármit us kiragasszak a falra, de szeretnék. Pl lemezeket, borostyánt, képet. Tehát ilyenekre gondoltam. Jah meg több növényt. Amúgy ebből nem is lenne nagy baj, hisz nem hülyeség, és megfizethető.
Igen, most oda is állok anyámék elé, és megmondom az ötletemet! És most megyek a nappaliba!
Vagy mégsem? Nem.... Ez rossz ötlet. Egek csak egy kérdés lenne. Mit parázok így? De mindegy akkor se menne. Nemet fognak mondani. Látom én. Előbb inkább kitakarítom a szobám, hogy jó eséllyel induljak.
*3 óra takarítás (nagy a kupi) *
- Képzeljétek, tudom már mit kérjek szülibapra!
~Na és mit?
- Arra gondoltam higy lehetne egy szoba glow upom. Tudjárok hogy fel van díszítve, de ilyen kis átlagosra, mint másoknak.
~ És mégis mivel akarod díszíteni?
- Haszontalan lemezek.
~ Végülis az megoldható
- Igen, igen meg még gondoltam pár növényre. Pl valamilyen kis fa, és borostyán.
~ A növény az oké, de a borostyánt hova akarod, meg honnan szerezgünk be olyat?
- Hát pl az ágyam fölé, vagy a szekrényemre, vagy a falamra. De sokat. Az néz ki jól *mutatok egy képet* Látjátok?
~Nem rossz csak sok a munka
- Tudom de megéri
Ekkor betoppant az ajtón egy Lotte
~ Heló sziasztok, Luisieért jöttem. Megbeszéltünk egy deszka parkot mára
~ Szia Lotti, mindjárt mehet csak még van egy kis megbeszélni valónk. Addig foglalj helyet, beszélgessetej Zsoltival, vwgy vehetsz sütit ha kérsz. Tegnap sütöttem.
-Ajánlom hogy használd ki amíg van itt süti. Nálunk hamar fogy.
~ Nah szóval ott tartottunk, hogy mi legyen a borostyánnal.
- Sheinról rendelhetünk, ha nincs ellenetekre.
~ Most az egyszer belefér, de akkor ne csak a borostyánt rendeld meg! Nem akarok kiadni többször sokezer ft vámot. Szóval legyenek benne ruhák, gyűrűk, bútorok, minden.
- Az meglesz, köszi.
~Nincsmit, de ennek csak a jólviselkedés a kérdése, na de mist menj!
-Ok-Szia Lotti! Nem is emlékszem mikir beszéltünk mi meg gördeszkaparkoooot!
~Tudom, mert gáz van.
-Mi mi mi!? Mi van?!
~ Emlékszel te még a balatoni favágőra!
- Igen, mi van vele?
~ Az ország több pontján vannak áldozatok. Nagyon magas a halottak száma. Az emberek cdak úgy végtagok nélkül elvéreznek az utcákon. És ez országszerte történik
- Jézusom
~Most még ne, van ettől durvább.
-Mi mi mi??? Mondd már!
~Ádám is az áldozatok között van.
* Legalább két percig béztem a földre meredten, majd arra lettem figyelmes, hogy egy könnycsepo gördül le az arcomon, majd több, és több. Elkezdtem hangosan kiáltozni. Azok a pillanatok rettenetesek voltak. Egyszer csak lerogytam Lotte ölébe, és átölelve a lányt, mint lelki támaszt, még keservesebben sírtam*
~Jajj drágám ne sírj! Figyi nem lesz semmi baja, hidd el. Az egyik kórházban van, és ápolják. Nem lesz baja. Mi is nagyon aggódtunk érte.
- É-és most mi van vele? - kérdeztem szepegve szipegve
~Hozzá megyünk hogy meglátogassukHamarosan beértü k a Szent László kórházba, ahol bemehettünk az ő szobájába. Lélegeztetőmaszk nem volt rajta, még. Elmondta higy szeretett engem. Szerette a velem töltött perceket, jobban mint bármi mást. Nekem sok sok könnycsepp gördül még végig az arcomon...
És elcsattant az utolsó csók.
Nem volt pulzus, a gép leállt, az egyetlen férfi akinek fontos voltam, itthagyott, elment közülünk.
Bem a nagy drámát akarom, de ez...
Még életemben nem voltam ilyen szarul. Elmentünk Lottiékhoz. A szülei már tudták a hírt, mi is. Bementünk Ádám szobájába, leültünk a földre, ahigy szoktuk, de ez más volt. Nem v9lt itt a 3. csapattag. És sztm egy doboz zsepi nem lett volna elég a ma estére. És a napok egymás utá csak mentek le, és egyre rosszabb lett mindenkinek a lelkiállapota
YOU ARE READING
A két "Lotti" 2022-ben
RomanceA sztori eleinte egy átlag csajról szól, aki az is marad Nem kicsit zűrösek a mindennapjai, de egy nap több álma valóra válik 8. osztályos, és fél éve van felkészülnu a felvételire, hogy oda mehessen mint a barátai. A szerelemben nem hisz, de mégis...