Bol bol beğeni ve yorum istiyorum bu bölümün şerefine!
——————————————————Elindeki kitap ile birlikte yavaşça karnını okşadı. Yine gelmemişti işte. Hep böyle bekletiyordu onu. Ayaklarının altında olan ülkeye baktı ve iç çekti. Ona kızmaya hakkı yoktu. Birkaç ay olmuştu tahta geçeli. Ülkesi ile ilgilenmesi zorunluluktu artık onun için.Bunun yanında hamileliğinin son günlerinde belki de haftalarında olan bir eşi vardı. İlgi için deliren biri olmuştu bu günlerde. Hafif kilo alması ile birlikte şişen yanaklarını şişirdi ve başını geriye yasladı. Duyduğu sesler ile başını hafifçe kaldırdı ve seslere odaklandı.
"...özellikle de hizmeti için seçilen kişilere dikkat et Seungmin. Ne olursa olsun Kraliçe Manoban'ı muhteşem bir şekilde ağırlamalıyız."
Başını geriye yasladı ve mavi gözlerini manzaraya çevirdi. Kraliçe Manoban'ı daha önce duymuştu. Güzelliği ve zekası ile nam salmış bir kadındı. Herkes ondan hayranlıkla bahsederdi. Kaşlarını çattı. Evet güzelliği dillere destandı. Ne olursa olsun kendi eşini kıskanmaya hakkı vardı.
Açılan kapılar ile kaşlarını serbest bıraktı. Ülkenin yanan meşaleler içinde nasıl aydınlandığını izlemeye başladı. Arkasından yaklaşan adım seslerini umursamamaya çalıştı. Adımlar bizzat onun yanına gidiyordu. Hissettiği gölge ile başını çevirdi ve büyüğüne baktı.
"Sevgilim. Üzgünüm, beklettim seni."
Hyunjin elini ona uzattı ve anında tutulan eli kendine doğru çekti. Chan yanına oturdu ve güzel eşini izlemeye başladı.
"Son günlerim olmasa bende yanında olurdum ama... Doğmak üzere. Ona dikkat etmeliyim."
Hyunjin gözlerini kapattı ve yanağını okşayan ele yaşları başını.
"Yarın... Kraliçe Manoban gelecek. Senin de yanımda olmanı istiyorum."
Hyunjin gözlerini açıp Chan'a baktı. Başını hafifçe salladı ve kendi elini büyüğünün elinin üstüne koydu.
"Her zaman olduğu gibi yarında yanında olacağım. Merak etme sevgilim."
Chan gülümseyip pembe dudaklara ufak bir öpücük koydu ve sarışın genci kucağına alıp yürümeye başladı.
"Hey! Ne yapıyorsun?"
Gülerek söylediği şeye yine gülerek cevap aldı Hyunjin.
"Üzgünüm Prens Bang Hyunjin. Şuan tek istediğim şey sizin kokunuz ve sıcaklığınız ile huzurlu bir uyku çekmek."
☥
"Buraya kadar gelerek bize şeref verdiniz. Sizi tanıştırayım, eşim Prens Bang Hwang Hyunjin."
Hyunjin karşındaki güzel kadına gülümseyerek baş selamı verdi.
"Güzelliğiniz bizim krallığımıza kadar geldi Prens. Ama gözlerimle görüyorum ki hamilelik sizi daha da güzel yapmış."
Hyunjin karnındaki eline baktı ve gülümseyerek güzel kadına döndü.
"İltifatlarınız için çok teşekkürler majesteleri. Sizin güzelliğinin yanında benimkinin bir önemi olmayacaktır. "
Felix kucağındaki bebeği ve elinin tutan güzel kızı ile Hyunjin'in yanına geldi ve anında sohbete katıldı.
"Alçak gönüllü olma Hyunjin. Tüm kraliyetlerde senin kadar güzel bir Prens daha olduğunu sanmıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'avenir-Hyunchan
Fanfiction[Tamamlandı] Hyunjin, doğurgan olmasının ortaya çıkmasıyla kendi krallığına hükmetme şansını kaybetmiş bir prensti. Chris ise ona çoktan aşık olmuş ve her şeyini ona adayabilecek bir veliaht...