Stephenie Meyer - Twilight

41 5 6
                                    

Tartalom
Forks fölött mindig felhős az ég. Bella Swan, az érzékeny, zárkózott lány afféle önkéntes száműzetésre ítéli magát, amikor ide költözik apjához. Bella alapjáraton is mágnesként vonzza a bajt, ezúttal azonban nem csak a "mindennapi" csetlések-botlások fenyegetik. Hanem Ő... Ő, akinek aranyszín szeme van, titokzatos, szeszélyes, kiszámíthatatlan, félelmet keltő és biztonságot sugárzó. Ő, akit Edwardnak hívnak, mint valami ódivatú regény hősét. Ő, aki megmenti az életét. Ő, aki mégis a legnagyobb veszélyt jelenti Bella számára. Az indián rezervátumban furcsa, félelmetes mesék keringenek. És egy nap a legenda megelevenedik...

Vélemény
Már elég régóta terveztem, hogy elolvassam ezt a könyvet, és hát most jutottam el oda, hogy sikerült megszereznem, és elolvasnom.
Az első része az nagyon tetszett, három nap alatt ki is olvastam. Egyszerűen oda meg vissza voltam (vagyis vagyok még most is) Edward - ért, Belláért, és az egész Cullen családért.

Mikor elkezdtem a második részt, azt gondoltam, hogy az is ilyen jó, lesz, de az igazat megvallva, nem így volt. Nekem elég nagy csalódás volt a második és a harmadik rész, a negyediket pedig már el sem olvastam, mert nem adta át azt az élményt, amire vártam.

Ettől függetlenül persze biztos, hogy másnak tetszeni fognak/ tetszenek azok a részek is, de nekem valamiért nem.

De az első részt azt nagyon ajánlani tudom, mert az tényleg nagyon tetszett! (Ezt szerintem eddig mindegyik könyvnél leírtam, de most mit tegyek, ha egyszer ennyire jó az összes?:D)

𝕂𝕠̈𝕟𝕪𝕧𝕒𝕛𝕒́𝕟𝕝𝕠́ Where stories live. Discover now