🎄Josie Silver - Egy decemberi nap🎄

29 5 0
                                    

Tartalom
Két ember, tíz esély. Egy feledhetetlen szerelem története.

Laurie szinte biztos benne, hogy csak a filmekben létezik a ,,szerelem első látásra". De egy havas decemberi napon buszra száll, a bepárásodott üvegen át meglát egy férfit, és rögtön tudja, hogy ő az igazi. Egy varázslatos pillanatra összekapcsolódik a tekintetük... aztán a busz továbbhajt.
Laurie úgy érzi, meg van írva a csillagokban, hogy viszont kell látniuk egymást, ezért a következő évet azzal tölti, hogy London minden buszmegállóját és kávézóját tűvé teszi a férfi után. De nem sikerül időben megtalálnia. Egy karácsonyi bulin találkoznak újra - Laurie legjobb barátnője, Sarah boldogan mutatja be Laurie-nak az új pasiját... Ő az. A férfi, akit a busz ablakából látott.
Aztán eltelik újabb tíz év, és ezalatt Laurie, Sarah és Jack sorsa barátság, kihagyott lehetőségek, és szívfájdalmak háromszögében rendeződik újra.

Vélemény
Még tavaly olvastam ezt a könyvet, és nagyon tetszett! (nekem melyik könyv nem tetszik?xd) Romantikus és vicces. Bár én a címe miatt azt hittem, hogy karácsonyhoz kapcsolódik, meg megvan a handulata, meg ilyenek, de szerintem simán el lehet olvasni mondjuk nyáron is, mert a karácsony nem központi téma. De lényeg a lényeg, akár télen, akár nyáron, szerintem megéri elolvasni!

𝕂𝕠̈𝕟𝕪𝕧𝕒𝕛𝕒́𝕟𝕝𝕠́ Where stories live. Discover now