Emma Lord - Tweet Cute

35 8 6
                                    

Tartalom
Hadd mutassam be Peppert, az úszócsapat kapitányát, krónikus maximalistát, aki mindenben a tökéletesre tör! Bár a családja épp széthullóban, kiterjedt gyorsétteremláncuk erőteljes növekedésnek indult, főként Peppernek köszönhetően. Csak komoly zsonglőrködés árán tud helytállni a hétköznapokban, miközben titokban ő felel a Big League Burger óriási Twitter-fiókjáért is.

És akkor színre lép Jack, az osztály bohóca, aki folyton borsot tör Pepper orra alá. Jack - ha épp nem a szemérmetlenül népszerű ikerbátyja árnyékából próbál kilépni - a család szendvicsbárjában szorgoskodik. A bizniszt, amit a jövőben neki szánnak, nem neki találták ki. Ám amikor a Big League Burger lenyúlja a nagymamája ikonikus grillszendvicsének receptjét, beleveti magát, hogy tweetről tweetre elégtételt vegyen.

Szerelembe és grillszendvicsbe minden belefér - legalábbis míg Pepper és Jack szóváltása őrült csatározássá nem fajul a Twitteren. És miközben a nyilvánosság előtt egymást aprítják csípős mémekkel és retweetcsatákkal, nem sejtik, hogy egy anonim chatalkalmazás segítségével, a magánéletben is keresztezik egymást az útjaik.

Ahogy mélyül a kapcsolatuk és fokozódik online a helyzet, úgy lesz egyre személyesebb a harc, míg végül a szemben álló felek kénytelenek elismerni, hogy ezen a váratlan módon, helyen és időben rájuk talált a szerelem.

Vélemény
Nagyon aranyos sztori volt, és tetszettek azok a részek, amikor bemutatták, hogy miket irogattak egymásnak a twitteren. Pepper és Jack szerintem elég cuki páros, és jó volt, hogy nem volt az, hogy amikor összevesztek, akkor konkrétan háromszáz oldalon keresztül utálták egymást egy teljesen jelentéktelen dolog miatt, hanem megbeszélték, mint a normális emberek.
Aki viszont eléggé idegesített, az Ethan. Le is van írva a könyvben, hogy mindig belekezdett valamibe, aztán megunta, és az ikertesójára hagyta. Aztán még neki állt feljebb, amikor nem ő volt a kedvenc, és arról magyarázott, hogy szerinte nem is ő az, ami hülyeség, mert látszik, hogy mindenki őt szereti jobban. (Kivéve én)
És ami a legjobban irritált benne, hogy még a végén sem kért bocsánatot Jack - től, és gyanítom, hogy nem változott semmi. Ugyanúgy elváltalta a feladatokat, hogy Jack megcsinálja, ő meg "learassa a babérokat".
De Ethan - t leszámítva tetszett a könyv, szóval tényleg csak ajánlani tudom! :)

𝕂𝕠̈𝕟𝕪𝕧𝕒𝕛𝕒́𝕟𝕝𝕠́ Where stories live. Discover now