Είναι περασμένες 8 όταν μπαίνω στα κεντρικά του γραφείου ιδιωτικών ντετέκτιβ, όπου εργάζομαι. Τρέχω προς το γραφείο του αφεντικού μου. Ο Τζέρι δεν είναι μόνο διευθυντής και υπεύθυνος στο τμήμα μου,αλλά και ο μέντορας μου
"Τι καλά που μας τιμάς με την παρουσία σου, Λίλα." είπε ο Τζέρι-το αφεντικό μου.
"Ζήτω συγγνώμη, Τζέρι. Άργησα λίγο σήμερα." του είπα με απογοητευτικό ύφος.
"Μην το ξαναπείς. Σου έχω νέα αποστολή!" είπε και έφυγε όλο το βάρος από πάνω μου επειδή νόμιζα πως θα μου κάνει παρατήρηση. Με το δίκιο του βέβαια.
"Ανυπομονώ να την ακούσω." είπα χαμογελώντας.Μετά από τον μεγάλο μου χωρισμό ευκαιρίες ψάχνω να μένω απασχολημένη. Σκοτινιαζω με την σκέψη ότι με παράτησε για μια πιτσιρίκα την μέρα των γενεθλίων μου. Έναν χρόνο μετά ο Σάιμον με παράτησε για μια άλλη. Πάλι. Και κάθε φορά που θυμάμαι πόσα επένδυσα σε αυτήν την σχέση, ο πόνος της προδοσίας του γίνεται αβάσταχτος. Τι άθλια δικαιολογία σκέφτηκε για να εξαφανιστεί.
"Κοίτα, ξέρω πως έχεις κάποια προβλήματα πιο προσωπικά τώρα τελευταία. Αυτό που θέλω να πω πράκτορα, είναι ότι δεν θέλω να σε παίρνει από κάτω. Είσαι μια πραγματικά ταλαντούχα γυναίκα και αυτός ένας ηλίθιος που σε χώρισε." μου είπε και με έκανε να νιώσω καλύτερα.
"Είμαι μια χαρά. Δεν αξίζει να κλαίω για έναν βλάκα, σωστά;"Αν και αυτός ο βλάκας με πλήγωσε...
"Θα πρέπει να ήταν τρελός για να σε αφήσει να φύγεις, πράκτορα." είπε.
Αχ, πόσο γλυκός είναι καμιά φορά ο Τζέρι.
"Αυτή η υπόθεση...δεν ξέρω, ίσως σου φανεί κάπως άβολη..." είπε και τον κοίταξα απορημένη.
"Γιατί;" τον ρώτησα γιατί ήθελα να μάθω.
"Θα χρειαστεί αν βγεις ραντεβού...με έναν τύπο." είπε και κατάλαβα γιατί μου είπε πως θα είναι άβολο.
"Με ποιον;" ρώτησα.
"Τον λένε Τζον Ράιμον. Στα χαρτιά φαίνεται κανονικός. Είναι διευθυντής σε μια ασφαλιστική εταιρεία." είπε και ξενέρωσα γιατί βαριέμαι τους κανονικούς.
"Κανονικός; Πιο πολύ βαρετός θα έλεγα." του είπα.
"Τον ψαρέψαμε σε μια ιστοσελίδα γνωριμιών χρησιμοποιώντας τις φωτογραφίες σου για δόλωμα. Η γυναίκα του υποψιάζεται ότι την απατά." είπε.Ωχ το τελευταίο πράγμα που θέλω τώρα είναι να βγω ραντεβού....ειδικά με έναν μαλακα.
"Φαίνεται ότι ο βαρετός διευθυντής μας δεν είναι και τόσο βαρετός τελικά." λέω και γελάω.
"Ε, αυτό το το διαπιστώσεις εσύ. Θα προσπαθήσεις να τον σαγηνεύσεις. Κάνε τον να απατήσει την γυναίκα του, για να μάθουμε τελικά κατά πόσο βάσιμες είναι οι υποψίες της." είπε και συμφώνησα."Εάν όντως την απατά θα ήθελα να τον ξεμπροστιασω." είπα.
ΠΑΙΔΆΚΙΑ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΉΡΘΕ ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!
Τι κάνετε πως μου είστε;
Εγώ έχω βαρεθεί την ζωή μου με όλα αυτά τα μαθήματα του σχολείου και η μόνη μου παρηγοριά είναι να σας γράφω και να διαβάζω ιστορίες.
Αυτά. Φιλουμπες!😻
YOU ARE READING
𝘽𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡 𝙎𝙥𝙮 ~ 𝐛𝐨𝐨𝐤 1 ~
ActionΗ Λίλα μια 25χρονη κατάσκοπος που μόλις χώρισε αναλαμβάνει μια αποστολή στην οποία θα πρέπει να βγει ραντεβού με έναν άντρα και να διαπιστώσει αν θα απατήσει την γυναίκα του...