"Όλα έτοιμα, Λίλα. Με ακούς δυνατά και καθαρά;" με ρώτησε ο Τζέρι για να δει αν όλα είναι καλά με το ακουστικό.

Ρυθμίζω διακριτικά το ακουστικό μου παίζοντας με τα μαλλιά μου και του απαντάω με ένα σιγανό ψίθυρο.

"Γεννήθηκα έτοιμη, Τζέρι." του είπα.

Κοιτάω τριγύρω για να βρω τον Τζον Ράιμον.

"Δεν τον βλέπω, Τζέρι. Πόσο αντιερωτικο που έφτασα εγώ πρώτη..." του ψιθυρίζω.
"Δεν πειράζει, το έχεις! Θυμάσαι τι μου είπες για το χαμόγελο σου;" με ρωτάει.
"Αχ, γλυκέ μου Τζέρι. Πίστεψέ με, δεν το είχα φανταστεί ακριβώς έτσι. Θα ήμουν σε πλεονεκτική θέση εάν αργούσα εγώ, όπως είθισται άλλωστε.." του λέω.
"Σε έχει πιάσει λογοδιαρροια, πράκτορα. Δεν πρέπει να φανείς σαν μια τρελή που μιλάει μόνη της. Μήπως προσπαθήσεις να..."

Την πρόταση του Τζέρι διακόπτει μια ευχάριστη ανδρική φωνή που ακούγεται ξαφνικά από πίσω μου.

"Είσαι ακόμη πιο όμορφη από κοντά, Κιμ." μου λέει ο Τζον.

Πω, πόσο με ενοχλεί να αιφνιδιάζομαι ειδικά από κάποιον στόχο μου! Αχ τι έχω να τραβήξω. Αχ που έμπλεξα.

"Τζον;" ρωτάω.
"Αυτοπροσώπως. Μεγάλη μου χαρά που σε γνωρίζω." μου λέει.
"Χάρηκα κι εγώ για την γνωριμία." του λέω με ένα ψεύτικο χαμόγελο.
"Μας έκλεισα τραπέζι. Ακολούθησε με, σε παρακαλώ."

Τον ακολουθώ προς το τραπέζι που, προς έκπληξη μου, είναι καταχωνιασμενο σε μια γωνιά. Δεν βοηθάει και πολύ την επικοινωνία μου με τον Τζέρι το σημείο που κάτσαμε.

"Ελπίζω να σου αρέσει το εστιατόριο που επέλεξα." μου λέει.

"Είναι υπέροχο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Είναι υπέροχο." του είπα.
"Χαίρομαι που σου αρέσει." μου λέει και χαμογελάει.

Ο Τζον τραβάει την καρέκλα μου ευγενικά για να καθίσω. Εκείνος κάθεται ακριβώς απέναντι μου και χαμογελάει με ευχαρίστηση. Η σερβιτόρα μας ρωτάει τι θα πιούμε και εκείνος, σίγουρος για την επιλογή του, παραγγέλνει κρασί.

"Ελπίζω να μην σε πειράζει που παρήγγειλα και για τους δυο μας." λέει.
"Όχι, καθόλου. Εξάλλου, δεν έχω ιδέα από κρασιά." του απαντάω.
"Μην ανησυχείς, το κανόνισα εγώ για μας! Ώστε πηγές στο Παρίσι, ε; Μίλησέ μου για αυτό." μου λέει.
"Είναι κάτι που ονειρευόμουν από πάντα. Ξέρεις, έμοιαζε φουλ ρομαντικό στις ταινίες." του λέω.
"Είσαι ρομαντική ψυχή, ε;" με ρωτάει και γελάει.
"Εμ, ναι, ξέρω γω;" του λέω με αμηχανία.
"Χμμ, φαίνεται πως, δεν είσαι και τόσο τελικά... Δεν πειράζει όμως... Σε ποιο ξενοδοχείο έμεινες εκεί;" με ρωτάει.

Η φωνή του Τζέρι ηχεί ξαφνικά στο ακουστικό μου.

"Στο Λε Πετί Σομέλ." μου λέει ο Τζέρι στο ακουστικό.
"Στο Λε Πετί Σομέλ." λέω στον Τζον.
"Κάτι μου θυμίζει. Έχω πάει πολλές φορές στο Παρίσι." μου λέει με περηφάνεια.
"Αλήθεια; Τι ωραία." του λέω.
"Ποιο ήταν το αγαπημένο σου μέρος στο Παρίσι;" με ρώτησε.
"Η Γοτθική ομορφιά του ναού της Παναγίας των Παρισίων." μου λέει ο Τζέρι να πω.
"Η Γοτθική ομορφιά του ναού της Παναγίας των Παρισίων." του λέω.

Η σερβιτόρα διακόπτει την συζήτηση μας, γεμίζοντας τα ποτήρια μας με κρασί.

Hola mi amigosss 🤪

Τι κάνετε πως ειστεε; 😽

Εγώ σήμερα είχα τετράωρο οπότε γύρισα σπίτι και έγραψα αυτό το κεφάλαιο 😅

Κανά νέο; 😗

Εμένα αύριο θα έρθει μια φίλη μου από Θεσσαλονίκη και θα βγούμεε 😏

Μπορεί να σκάσει και το επόμενο κεφάλαιο σήμερα οπότε stay tuned 😻

Αυτά, peace out 🔥

𝘽𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡 𝙎𝙥𝙮 ~  𝐛𝐨𝐨𝐤 1 ~Where stories live. Discover now