2

18 2 3
                                    

"Είσαι πραγματική επαγγελματίας, Λίλα. Και δεν θα ήθελα καμία άλλη στην υπόθεση, πέρα από εσένα. Αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά σου... ή μάλλον αυτά που εκείνος νομίζει ως τέτοια." είπε ο Τζέρι και ανυπομονούσα να δω τι ρόλο θα παίξω.
"Θα γίνω οποία θέλεις εσύ να είμαι, Τζέρι." του απάντησα.
"Λοιπόν. Είσαι μια έξυπνη 19χρομη φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, στο τμήμα της φιλολογίας. Τα βροχερά απογεύματα, χουχουλιάζεις κάτω από την κουβέρτα σου παρέα με ένα βιβλίο..." είπε.
"Αμάν, τελικά δεν αστειευόσουν καθόλου. Εκπλήσσομαι που δεν έβαλες και την πεζοπορία κάπου εκεί." είπα και γέλασα
"Δεν τελείωσα. Πέρασες το καλοκαίρι σου στο Παρίσι και μόλις επέστρεψες από μια φοιτητική εκδρομή στον Καναδά. Σε λένε Κιμ." είπε και ξενέρωσα.
"Μπλιαχ, εντάξει. Πιο καθωσπρέπει δεν γίνεται." του είπα και γελάσαμε.
"Θα συναντηθείτε για δείπνο στο Χοτ Κουιζίν." είπε.
"Ουάου, αυτό το καινούριο εστιατόριο που άνοιξε τις προάλλες;" τον ρώτησα με έκπληξη διότι ήθελα να πάω εκεί.
"Δεν έχω ιδέα από τα μέρη εδώ γύρω, χαίρομαι όμως που εσύ τα ξέρεις." είπε και χαμογέλασε.
"Λοιπόν, πως είναι αυτός εμφανισιακά;" τον ρώτησα για να ξέρω με ποιον θα βγω.
"Δες εδώ." είπε, μου έδειξε την φωτογραφία και έμεινα με το στόμα ανοιχτό.

" είπε, μου έδειξε την φωτογραφία και έμεινα με το στόμα ανοιχτό

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


"Θα πρέπει να του κάνεις καλή πρώτη εντύπωση. Ντυμένη πρόχειρα, δύσκολα θα τον ρίξεις. Ντύσου, χτενίσου και να είσαι εκεί στις 8 ακριβώς. Θα βρίσκομαι κοντά να παρακολουθώ την κατάσταση. Να θυμάσαι, προσπαθείς να τον ρίξεις. Είναι σημαντικό να δείχνεις περιποιημένη και να τον κερδίσεις." μου είπε.
"Το χω." του απάντησα με σιγουριά.

Εάν είναι κάτι που λατρεύω στην δουλειά μου, είναι όλα αυτά τα πανέμορφα ρούχα που έχω στην διάθεση μου.

"Είμαι σίγουρος ότι η γοητευτική σπιρτάδα και η φυσική σου ομορφιά θα τον...καταπλήξουν, Λίλα." είπε και χαμογέλασε.
"Σ' ευχαριστώ..." του απάντησα.
"Λοιπόν, τι θα φορέσεις;" με ρώτησε.
"Θα σου στείλω φωτογραφία." του απάντησα.

Στις 8 ακριβώς μπήκα στο Χοτ Κουιζίν

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Στις 8 ακριβώς μπήκα στο Χοτ Κουιζίν. Το εστιατόριο έχει πολύ κόσμο, ενώ τα ανέμελα γέλια και η απαλή μουσική δημιουργούνται ευχάριστη ατμόσφαιρα. Ζευγαράκια αλλά και ελεύθεροι είναι μαζεμένοι γύρω από την εντυπωσιακή μπάρα ή κάθονται σε ένα από τα υπόλοιπα τραπέζια που απλώνονται στο χώρο. Το ακουστικό μου είναι καλά κρυμμένο κι έτσι παραμένω σε επαφή με τον Τζέρι που βρίσκεται λίγο πιο έξω από το εστιατόριο.

Χελλο γκαιζ τι κανετεεε

Ναι έγραψα κι άλλο κεφάλαιο και τώρα πάω να φάω φακές...🥲

Άντε τα λεμεεε 😻

𝘽𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡 𝙎𝙥𝙮 ~  𝐛𝐨𝐨𝐤 1 ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora