6.Bölüm

139 6 4
                                    

Dean'in bağırislarina,seslenmelerine rağmen hastahanedeki bombaları patlatacak düğmeye bastım.İste her sey bitmişti.Hayatimiz normale girecekti.Ta ki Dean 'in yerinden bir sekilde kalkıp gittiğini gördüm.Yooo Yooo bunu yapmış olamazdı değil mı ? Hastahaneye gitmiş olamazdı.BUnlari düşünürken nefesim kesilmişti.Ellerim titriyordu.Var gücümle koşarak ona seslendim.Hayatini kurtarmak için sevgilisini öldürdüğüm abime:"DEAN ??!!".......................... anlatıyor:Hastahanedeki bombanın patladığını duyduğumda Jessıca 'nın ölüp ölmediğini kontrol etmek için ani bir hareketle hastahaneye girdim.512 numaralı odaya girdiğimde hala ölmemiş olduğunu gördüm.Lanet olsun!!!Kalbi hala atıyor.Bu kiralık katil olayından nefret etsem de bunu yapmak zorundayım.Yanına yaklaşıp kalbinin atmasını sağlayan cihazın fişini çektim.Bunu yaptığıma inanamıyorum! Diye düşünürken duyduğum polis arabasının sesiyle irkildim.Beni burada görmemeliydiler.Hemen odadan çıktım.Bir çift ayak sesinin kolidora yaklaştığını duydum.Şimdi ne yapacağım ben?!Hemen yanındaki 513 numaralı odaya girdiğimde donakaldım...Böyle bir yüz nasıl bu hale gelmişti?Patlamanın etkisinden olmalı diye düşünüp yanına yaklaştım.Yatağının baş ucunda AMELIA KERR yazıyordu.Kız ölmek üzereyken onu burada bırakamazdım.O bunu haketmiyordu.Vücüdu patlamanın etkisiyle büyük zarar görmüştü.Yüzü ise yanmıştı!!Ama bu haliyle bile o kadar güzeldi ki...Elimi onun yüzüne koymaktan kendimi alamadım.Yavaşça saçlarını okşamaya başladığında yavaşça o masum gri gözlerin açıldığını fark ettim.Yüzünü asıp:''Ba-na yar-dım et'' dedikten sonra yavaşça o güzel gri gözlerini karanlığa mahkum etti...Deli gibi korkuyordum.Ambulans gelinceye kadar ölebilirdi.Dışarıda olacak polisleri umursamadan kıza bağlı cihazları çıkardım.Evimde ona daha iyi bakılacağından eminim.Kucağıma alıp arka kapıya çıkan merdivenlere doğru yürümeye başladım.Onu arabamın arka koltuğuna dikkatlice yatırırken hastahanenin önündeki bağırışmalara kulak vermeyip arabamı sürmeye başladım.Geçen her saniye o gri gözleri kaybadeceğim aklıma geliyordu ve daha hızlı sürüyordum.Evime vardığımızda arabayı durdurup arka kapıyı açtım.Amelia'yı tekrar kucağıma alıp evimdeki hastahanenin yatağına yavaşça yatırdım.Aslında pek hastahane denilemez.Genellikle burada işi bitmeyenlerin işini bitiririz.Kısa yoldan öldürürüz.Ama bu Amelia için geçerli değil.Onun saçının teline zarar verenin....!!!!Odaya burada bize yardım eden doktor girdi.''Ona ne oldu?'' ''İşini bitireceğim kızın hastahanesindeydi.Hastahanedeki bombalar patlarken içerdeydi.Bende ona daha fazla zarar gelmesin diye onu buraya getirdim.Seninle aramızın pek iyi olmadığını biliyorum ama LÜTFEN ONA BİR ŞEY OLMASIN!!!LÜTFEN?''''Sevdiğin kızı benimle böyle tanıştırdığına inanamıyorum.Merak etme ona bir şey olmayacak.Artık emin ellerde'' deyince sevinçten gülümsemeye,gülmeye başlamıştım.O uyanacaktı ve belkide...Doktorun bana:''Jack!'' diye seslenmesiyle kendime geldim.Ne zamandır bunları düşünüyordum ben.Ne zamandan beri hayaller kuruyordum!!''O UYANIYOR JACK'' Demesiyle hemen Amelia 'nın yanına yaklaştım.Onun açılan gri gözlerini tekrar göreceğim için kalp atışlarımın hızlanmasına engel olamadım...''Sen-''''Kendimi tanıtacak vaktim olmadığını için üzgünüm.Ben JACK''''Neden burda-yı-m?''''Orada kalsaydın bir daha konuşamazdın.Ölüler konuşamaz değil mi?''dedim ve kendime lanet etmeye başladım.Neden saçmalıyorum ki ben şimdi?!''Dean? O nerede?''''Seninle birlikte değildi.Görmedim'' Bunu söylerken içimden yalvarıyodum.Lütfen sevgilisi olmasın!''Bak Jack peşimde biri-''onun sözünü kesip:''Kimin yok ki?''dedim.''Onlara ne yaptığımı bile bilmezken bana zarar vermeye çalısıyorlar.Sanırım bunu başardılar.''derken hıçkırıklarına hakim olamadı ve ağlamaya başladı.''Ben ne yapacağımı bil-mi-yo-rum''Ona yaklaştım ve kollarımın arasına aldım.

''Artık geçti.Korkmana gerek yok.''''Beni öldürmeden peşimi bırakmayacaklar''deyip yaşlı gözleriyle bana baktı.''Sen zaten öldün?Unuttun mu?''''Ne?''''Bak sen içindeyken hastahanedeki bombaları patlattılar SENİ ÖLDÜRMEK İÇİN.Şuan senin öldüğünü düşünüyorlar.''''Dean öldüğüme cesedimi görmeden inanmaz ki.''''Hastahanede sana çok benzeyen bir kız var.Dean onu sen sanacaktır.Doğru düzgün kontrol de etmez zaten telaşından.''''Yani?''''Demek istediğim benim yardımımla sana bunları yapanları,seni bu duruma getirenlerden intikamını alabilirsin ama...''''Ama ne!?''''Dean'i izliyor olabilirler yani estetik ameliyatından sonraki bir süre onunla konuşamazsın.''''Peki Dean ölmediğimi bilecek mi?''''Maalesef ki seni kendi gömecek...''''Bak tüm bu ameliyat saçmalığı ne için peki?''''Seni tanımalarını istemeyiz.''''Ameliyattan sonra Dean ile konuşacağım ne olursa olsun onu-''''Tamam ama şimdi senin cenaze törenini izlememiz gerek....''deyip gülümsedim bundan sonra olacak onca kötü şeye rağmen...

DEAN anlatıyor:Hastahaneye koştuğumda HER ŞEY İÇİN ÇOK GEÇTİ!!!Sam sayesinde o artık...O ölmüştü.Kendime engel olamayıp yanan hastahaneye girecekken bir el kolumu sertçe tuttu.Kolumu tutanın Sam olduğunu anlayınca:''Neden Sam neden!!!Lanet olsun!Ben sana ne yaptım ha?En değerli şeyimi alman için ne yaptım!''dediğimde polislerin yanıma gelmelerini umursamayıp Sam'in suratına sertçe bir yumruk attım.Ama o hiç bir tepki vermedi.''Sam neden?!''dediğimde gözyaşlarımın yanaklarımdan yavaşça süzülmesine engel olamadım.Lanet olsun!!!Canımı yakan sadece en değer verdiğim şeyin artık olmaması değildi.BUNU BANA ÖZ KARDEŞİMİN YAPMIŞ OLMASIYDI!!!''Ben üzgünüm tamam mı?Sadece senin için-''''Benim için mi öldürdün onu!!!''deyip yumruğumu suratına tekrar geçirecekken polisler elimi havada yakaladı.''Bırakın beni!!!BIRAK!!!İçeri girmeliyim onun bana ihtiyacı var!!!BIRAK!!!''Derken gördüğüm şeyle yerimde donakaldım.Amelia sedyeye yatırılmış götürülüyordu.O sevdiğim dokunamadığım saçları yere değiyordu.Yüzü...Yüzü yanmıştı.Tanınamayacak haldeydı ama oydu işte!!!Ayaklarım artık beni taşıyamayacağım durumda olduğu için diz üstü yere çöktüm.Başımı ellerimin arasına alıp bir daha hiç seslenemeyeceğim meleğime son defa seslendim:''Amelia?!''

..

KARANLIKTAN KORKMA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin