5.Bölüm

156 4 3
                                    

"HAYIR!!!" "O zaman anlaşmamıza uyacaksın!!! İşte sana sunduğum teklif şu:.............................."

"Bunu yapamam.İstediğiniz her şeyi yaparım ama bunu yapamam.Bunu Dean'e yapamam!!!!""Patlatıyorum o zaman arabasındaki bombayı.Sevgili abine güle güle de Sam!!!""Dur!!!!Sakın sakın yapma!!!Tamam kabul ediyorum istediğinizi yapacağım" Adam pis pis gülerken Dean'in yapacağım şeyden sonra beni affetmesi için yalvarıyordum..

Dean anlatıyor:Arabamı sürerken ağzımdan belli belirsiz çıkan kelimelere engel olamıyordum."Dayan Amelia.Lütfen.Beni bırakıp gidemezsin.Seni daha yeni bulmuşken gidemezsin.Şimdi olmaz!!!" derken hastahaneye gelmiştik bile.Arabadan bir hışımla indim.Hastahaneye yardım çağırmaya giderken doğru düzgün yürüyemiyordum bile.Bacaklarım titriyor,başım donüyordu.İçeriye girdiğimde var gücümle bağırdım:"Yardım edin!!!Lütfen YARDIM EDİN!!!"Sesimi duymuş olmalılar ki hemen yanıma birkaç hemşire ve acil tıp teknisyenleri geldi."Nerede?" diye sorduklarında cevap veremeyecek halde olduğumdan elimle arabamı gösterdim.Hemen koşup Amelia'yı sedyeye yatırdılar.Amelia'yi götürürlerken onu yalnız bırakamadım.Bende peşlerinden gittim ve Amelia'nın ince narin elini tuttum.O şuan can çekişirken benim hayatta olmam yanlıştı!!!Kendime bunların olmasını engelleyemediğim için lanet ederken doktorun bana seslenmesiyle kendime geldim."Çok kan kaybetmiş.Tanıdığınız 0 rh (-) kana sahip birisi var mı?"dediğinde kendimden geçmiştim.Lanet olsun benim kanıma uymuyor!Ama Sam'inkine uyuyor.Sam kanını verebilir.Diye düşünürken yüzümdeki mutluluğu gizleyemeyip:"Evet var." dedim büyük bir mutlulukla..."Tamam yalnız kana ameliyatta girerken çok ihtiyacımız olacak.Tanıdığınız kişinin buraya gelmesi mümkün mü?

"Evet tabiki gelebilir"dediğimde bunu doğrulamak için kapattığım telefonu açıp Sam'i aradım."Dean?" dediğinde sesi bir acayipti.Ama şimdi bunu dert edemezdim."Sam çabuk.........Hastahanesi'ne gel.""Ne oldu ?""Ya gel dedim kanına ihtiyacım var gel""Kanıma mı ihtiyacın var? Dean vampir olmadığını biliyorum ama kaçırdığım bir şey mi var? Beni yem olarak mı kullanacaksın?""Saçmalama Sammy ! Amelia çok kan kaybetti.Ben ona kan veremiyorum;ama sen verebilirsin""Tamam,geliyorum Dean?""Efendim Sam!""Dışarı çık otoparkın orada beni bekle.Seni hastahanede aramak istemiyorum.""Kim öldü de sen patron oldun?" dediğimde çoktan telefon kapanmıştı...

Sam anlatıyor :Telefonu kapattığımda bunu Dean 'e yapacagım için hala kendime inanamıyordum.Ben ne zaman bu kadar kötü biri olmuştum?Hastahaneye geldiğimde arabamdan inip hemen arka kapıya doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.Dean'e yakalanmak istemiyordum.İçeriye girdiğimde ilk iş olarak hastahanede bulunan ve yangın çıktığında basılması gereken şeye bastım.Basmamla birlikte herkesin arka kapıdan dışarıya çıkması işimi kolaylaştırmıştı.

Umarım Dean anlamamıştır.Hem nasıl anlayacak ki otoparktaydi sonucta.Bunlari düşünürken hizlica otoparka dogru yürümeye başladım.İste Dean oradaydı.Bir sey anlamısa benzemiyordu.Etrafa bos bos bakmakla meşguldu."Dean " diye seslenmese, beni görmeyecekti bile..Simdi ona her şeyi nasıl anlatacağım.Anlatirsam yapmama izin vermez ki!."NErdesin Sam?Amelia can çekisirken ve kana ihtiyacı varken neden bu kadar gec kaldın Sam!!!"diye bağırıyordu."Dean,sana bir sey söylemem gerek!" dediğimde artık bende bağırıyordum."Sonrada söylersin hadi gidelim!"deyip kolumu tuttu."Dean bak bunu yapmak istemezdim ama...""Sam ne sacmaliyorsun??!!""Bak bunu yaptıktan sonra beni affetmeyeceğini biliyorum ama lutfen-""Ne oluyor Sam!?Ne yapacaksın?"Dediğinde kendimden bir kez daha nefret ettim...Bunu ona nasıl yapacagım ben ??Cebimden hastahaneye bağlı olan bombaları patlatmak için bir aygıt çıkardım.Dean de bunu anlamış olmalı ki üstüme yürümeye başladı."Sam ne yaptığını sanıyorsun!!!Amelia içerde""Dean bak-"Dememe kalmadan Dean elimdekini almak için mücahedele etmeye başlamıştı bile...Koluma,omzuma sert darbeler indiriyordu aygıtı vermem için.Lanet olsun ben sanki cok istiyorum bunu yapmayı!!!Dean 'in beni engellememesi için karnına ve suratına sert bir yumruk geçirmemle beraber yere yıkılmıştı.Dean'in bağırislarina,seslenmelerine rağmen hastahanedeki bombaları patlatacak düğmeye bastım.İste her sey bitmişti.Hayatimiz normale girecekti.Ta ki Dean 'in yerinden bir sekilde kalkıp gittiğini gördüm.Yooo Yooo bunu yapmış olamazdı değil mı ? Hastahaneye gitmiş olamazdı.BUnlari düşünürken nefesim kesilmişti.Ellerim titriyordu.Var gücümle koşarak ona seslendim.Hayatini kurtarmak için sevgilisini öldürdüğüm abime:"DEAN ??!!"

KARANLIKTAN KORKMA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin