3.Bölüm

211 4 2
                                    

..Bu nasıl mümkün olabilirdi ki ? Oturduğum yerde başım dönmeye,nefesim kesilmeye başladı.Sersemlemiş bir şekilde ayağa kalktım ve var gücümle şoföre bağırdım :''OTOBÜSÜ DURDURUN !! ''beni duymamış gibi sürmeye devam etti.Sinirle"Size otobüsü durdurun dedim!!!!"deyince adam kafasını kaldırıp bana baktı."Neden,onun yanına git diye mi durdurayım hiç sanmıyorum." demesiyle iyice sinirlenmiştim."Sen kim oluyorsun da durdurmuyorsun şu lanet şeyi!"demekle birlikte adamın suratıma yumruk geçirmesi bir oldu.Boş anıma geldiğinden yüz üstü düşmüştüm.Ayağa kalkıp adamın suratına baktığımda onun pis pis sırıttığını gördüm.Şimdi daha hızlı sürüyordu.Korkmaya başlamıştım."Benden ne istiyorsun?" dediğimde adamın o simsiyah gözlerini görmüştüm.Hayır bu mümkün değildi.Kafayı oynatmak üzereydim.Artık buradan çıkmalıydım çünkü nereye gittiğimizi bile bilmiyordum.Telefonumu çantamdan hızlıca çıkarıp polisi arıyordum ki adamın sesiyle irkildim."Ölecek olan birine polisin ne faydası olabilir ki?" dediğinde düzgün düşünemiyordum.Ellerim titriyor,ne yapacağımı bilmiyordum.işte şimdi tam olarak çaresizim.pencereleri yumruklamaya başladım."imdat !!!yardım edin!!!!!" adam beni hiç takmıyor arabayı sürmeye devam ediyordu.Adamın beni götürdüğü yere yaklaşınca nefesim kesildi.Ne yani beni onunla ölmem için mi buraya getirdi? "Bunu yapmayacaksın değil mı? " Zeki kızsın Amelia"."şaka yapıyor olmasın "sakın yapma sakın " dediğimde her şey çok geçti.Adam lanet olası otobüsü uçurumdan atmıştı bile... Dean anlatıyor(15 dakika öncesi) : "Nasıl evde olmaz onu izlediğini söylemiştin!!!""İzliyordum.Kız arka kapıdan çıkmış olmalı.Bunu yapacağını nerden bilebildim ki?""Lanet olsun.Onu bulurlarsa ne olacak Sam!!!""Sakin ol Dean,galiba bir şey buldum.""ne buldun?""kız eğer işe gitmişse ki o normal bir kız mutlaka gidecektir az önce benle konuşurken kızın bindiği arabayı kaçırdın.plakasi..... Dean? "Sam bunları söylerken ben çoktan bebeğime -arabama-atlamıştım.En son ne zaman bu kadar endişelendiğimi hatırlamıyorum.Ona bir şey olmasına izin vermeyeceğim.Ne olursa olsun.Ben bunları düşünürken Telefonumun çalması beni daha da endişelendirdi.Sam arıyordu.Amelia'nın peşinden gittiğimi anlayamamışti yani...telefonu kapattım şuan kimseyle konuşamazdim.evet işte Sam 'in bahsettigi otobüs bu.Yoksa düşündüğüm şeyi mi yapacak.Hayır bunun olmasına izin veremem!!!Arabayı daha hızlı sürdüm ve otobüse yaklaştım.Tanrım Amelia "imdat " diye bağırıyor.Olmaz gerçekten düşündüğüm şeyi yapacak.HAYIR!!! Arabanın uçuruma düştüğünü görünce arabamdan dışarı çıktım.Amelia'nin da bulunduğu otobüs taklalar atarken gözyaşlarımın akmasına izin verdim...

KARANLIKTAN KORKMA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin