Sorry beb, lama tak join wattpad ni..semenjak sibuk bekerja dan berkeluarga.
haaa korang tunggu aida kan.. ok aku try sambung. kepala tak stim nak buat karangan nih lembab sikit.
Once aku dgn lina balik ke johor.. and lina continue study dekat KL, aku start kerja keras nak menghalalkan lina ni..( kononnya). tapi pada masa yg sama aku try dekatkan diri dengan aida. die ni memang innocent and virgin. a bit susah aku nak ajak main dulu..terbayang plak kepala nih..kepala atas ngan bawah..hahahah
setelah sekian lama aku pon start laa berbual kearaha sex sikit..and die macam boleh masuk plak..mungkin die nak tau lebih lanjut pasal sex ni.
aku: u pernah tak .errrr mmm.. puaskan diri u sendiri?
aida: puaskan macam mana tu u?..
aku: mmm pakai jari ( aku macam ayat malu2 laa githew)
aida: maksud u melancap ker?
aku : aa ah..
aida: mmm pernah u..tapi dah lama laa..cuma tak pandai sangat ..tak tau nak rasa apa..
aku : ooo takper lepas nih biar i tolong..mesti u tak tahan..
aida: ish malu laa..
aku : alaa i just tolong jer.. then nanti u mesti puas..next week i pergi sana..i ambik u..stay kat bilik i.. malam i hantar u balik.aida: mm tengok lah nanti macam mana..
otak aku dah start pikir macam macam.nak rasa virgin macam mana. so weekend aku start kereta terus menghala ke sana. book hotel lepas tu check in..terus kluar menghala ke kedai kain tempat aida berkerja.
rupanya aida tak kerja haritu..die just lepak die kedai tu tunggu aku sampai. aku terus ajak die naik kereta. aku ajak makan die taknak..dia dah makan katanya.. aper lagi aku terus pergi ke hotel balik. sampai kat hotel aku buat macam bodoh bodoh gitu.. bukak tv.. pergi kat balkoni isap rokok.
aida pon macam org bodoh jugak..duduk kat katil sambil mata mengadap TV ntah cerita apa yg ditengok. lepas isap rokok aku pergi ke toilet. berus gigi..eh..mesti la mulut kena bau wangi kan..kan..hahahhaa..
then aku duduk kat sebelah aida. aida pakai jean dengan baju aper ntah aku tak tau sgt masa tu..mmm boleh tahan breast aida.. nampak besar..aku pon start ..
aku : u taknak pergi toilet dulu ker?aida : mm tak..
tangan aku dekat pinggang aida..pelan-pelan tangan aku masuk kedalam baju aida..aku gosok pinggang,
aida : u..... i tak pernah buat macam ni.. i tak tau nak buat apa.
aku: takper biar i yg buat .u just rasa jer.
aida : mmm.. (lentok kat bahu aku)
aku pon sambil cium rambut and telinga aida..
aida: mmm geli la u..aku keep on going..aida mendesah..mmpph..tangah aku merayap ker bra aida. aku bukak kancing belakang bra..terlepaslaa buah dada yg besar tu.. padahal asalnya nak lancapkan aida..eh terjadik lain plak.. rezeki..rezeki.
aku selak baju aida..aku ramas buah dada yg besar dan sedikit jatuh mengikut graviti bumi.(hahah ayat sains plak) damnn batang aku nak meletup dalam seluar nih.. Puting keciknya keras..aku dengan pantas..hisap breat aida dgn manja..sedut, jilat, gigit manja puting nya..
aida tak keruan..bunyi kesesapan hisshhh..mmphh..arghhh.. sebelah kanan aku hisap sebelah kiri aku ramas... sambil aku gentel putingnya..
tiba-tiba...
aida: mmm dah u..dah.. (tolak tangan dan kepala aku )
aku : aku masih meneruskan agak keras.. ( dah depan mata..takkan dpat nanti rugi)
akhirnya setelah beberapa kali penolakan..akhirnya aida menyerah dengan kesedapan..
bila aku rasa takder penolakan ..aku dengan cermat..cuba bukak sluar jean ketat aida..damnnn! ketat betul.. aku terpaksa menggunakan 2 tangan nak bukak sluar aida..aida terbaring..mata pejam time aku nak tarik sluar dia.. ruper aku tertarik dengan panties die skali..so nampak laa pussy die yg licin ( shave ooo) macam baby.. nice.. panties die basah sikit..
aku kangkangkan kaki aida.. terus aku sembamkan muka aku kat pussy die yg dah berair. aku mainkan lidah aku kat clit die.. mengeliat2 si aida ni..terpaksa aku pegang kaki die dgn kuat sikit.. aku jilat pussy die..aku masukkan satu jari..then die
aida : u!..sakit!aku tau ni mesti masih dara..aku sambil jilat pussy die sambil aku tanggalkan sluar aku.. lega batang bebas nak mencarik sarang.. aku jilat2 dah hisap pussy die .. air yg kluar tiba2 banyak kat mulut aku..then aku rasa kepala aku kena kepit dengan peha aida.. pelik aku aida klimaks silent.. wow new things for me..
then peha die kembali lemah..aku kangkang kan kaki aida..aku pegang batang aku yg keras macam kayu ni menghala ke pussy aida yg basah licin tu.aku masukkan batang aku baru sampai kepala aida dah jerit..
aida: u..sakit..sakit..!
aku terpaksa diamkan mulutnya..aku kiss mulut die..aku ramas breast die.. aku lancap pussy die..then aku try masukkan lagik.. nampak muka aida menahan kesakitan. aku keep on going..masuk kluar..sikit2 masuk separuh batang aku..
aku: arghhhh!..ketatnya u..
aida: mmphh sakit u..sakit..
aku press batang aku kedalam pussy aida.. erghhhh dpt masuk semua batang aku..damnn susah.. aida tersentakk..menahan kepedihan.. aku perlahan2 mendayung. fuhhh aku tak boleh handle pussy yg sempit nih.. aku tengok ader darah pada batang aku ..damn..virgin..
dalam 10 minit aku mendayung..tak ubah kedudukan..sebab nak bagi aida selesa dulu..pussy die basah teruk..darah tekena pada cadar.. aku rasa nak terpancut.. aku tarik kluar batang aku.. aku melancap atas pussy die yg licin dan kemerahan tu.. crutt. cruttt..
aku : arghhh..i'm cumming!.. arghhhhh..
aida kelelahan..aku pon sama.. aku ambil tuala..lap air mani aku yg kena kat pussy aida..and lap darah..aku baring sebelah aida..aida masih pejam mata berbogel sebelah aku..aku selimutkan die..let her rest..
aku terlelap senyum.. :)