Kenangan

6.5K 52 9
                                    

Biasa lepas main mesti rasa lapar kan? kan ?..aku pon ajak lina kluar pergi makan dalam pukul 11.00 malam.. 

aku : syg.. jom pergi makan

lina : mm i tak larat laa..syg tapaw kan boleh ( buat muka2 manja )

aku :  ok syg..

aku drive ke kedai semalam ..dgn harapan dapat jumpa awek semalam. Tapi dah pukul 11 lebih kedai kain pon dah tutup.. aku try call..

trutt..trutt............trutt...trutt

budak kecik : hellooooooo..

aku :  errr hello..salam.. kak aida ader?

budak kecik :  kak aidaaaaa!!! ader orang teponnn

aida : hello..

aku :  salam..aida erghh.. saper tu tadik?. adik ker anak? hhahahha

aida : eh..adik laaa..naper nampak badan macam orang dah beranak ker?

aku : alaa gurau jer laa.

aida : eh dah lewat ni call..naper awak?

aku : mmm kawan i suh beli makanan..so ingat kalau u dekat boleh laa i amik kat rumah..leh minum..makan ker..

aida : sorry awak..family saya ader..tak biasa kluar malam2..nanti takut diorang marah..

aku :  oo ok takper ..i faham.. so nanti ader masa i call lagi

aida :  sorry awak..bukan taknak tapi family ada..

aku : eh takper, takper..i ok..huhuhu..ok bye.

aida : bye..

aku sampai kedai order nasik goreng paprik jer 2 bungkus.. then terus balik.. sampai bilik ..aku bukak pintu lina tgh meniarap atas katil sambil tengok tv dgn masih bertuala.. sebab perut dah lapar..batang tak stim ..huhuhhuh

aku suh lina makan skali ngan aku..kami makan sambil tengok tv drama aper ntah ..tak ingat.. pas makan kami baring dalam selimut ..sejuk.. kepala lina kat lengan aku sambil usap2 dada aku .. dah kenyang baru ader nafsu..huhuh..batang  dah start bangun.. aku pandang muka lina.. mata bertentang mata.. kami faham aper yg kami nak..

kami start kiss .. lina control kali ni..die kat atas.. aku tarik tuala ..lina dah bogel..lina start bukak tshirt aku..dan tarik sluar track yg aku pakai.. kami dah berbogel bersama.. lina pegang batang aku.. dan start lick dada aku dan nipple aku..adoiii stimmmm.. tengah menaip ni pon stim..aderghhh.. lina terus blowjob batang aku...fuhhh sedapp.. kali ni..lidah lina bermain2 dengan batang aku yg dah keras 100%.. slurppp..slurppp bunyi lina blowjob..sambil lina blowjob matanya pandang aku.. macam citer porn weii..

aku takleh handle..nafsu memuncak..sambil breast lina bergesel dgn peha aku..aku in charge plak..aku pusingkan badan aku ..kali ni lina kat bawah.. takder nak lick pussy lina..aku raba pussy lina dah basah lencun.. aku terus halakan batang aku kat pussy lina..

arghhhhh sedappppp bila batang aku masuk dalam pussy lina yg ketat dan basah.. 

aku :  mmpphhh sedapnya pussy sygg...ketat..licin...arghh...

lina :  fuck me syg..fuck me... arghhh..arghh..

aku : syg sedap tak? ( ayat lelaki selalu di guna pakai )

lina :  mmmmpph sedappp sygg..

sambil aku henjut lina aku ramas2 breast lina yg bergoyang2.. pemandangan yg indah..henjut tangan meramas.. arghhhh ... aku suruh lina pusing..aku nak doggie pussy lina.. yg warna pink kemerahan..sambil doggie aku tepuk punggung lina..setiap kali tepuk pussy lina grip batang aku ..arghhh sedapp..sila cuba hihihi..

lina klimaks...badan kejang..dan terus tertiarap.. aku masih henjut lina yg sedang tertiarap...aku dah tak boleh tahan.. macam nak tetrpancut sangat..aku tarik batang aku kluar tapi terpancut sikit dalam pussy lina...aku lancap batang aku dan pancut air mani aku ke punggung lina..

arghhhh dalam 5 das air mani aku pancut ke punggug lina..aku terbaring sebelah lina dgn nafas macam berlari 100meter pecut..lina pejam mata..aku pasti die tertido kejap lagi.. aku terasa mata aku pon dah separuh alam.. aku tarik selimut dan selimutkan badan lina..biarkan air mani tu terkena selimut..aku pon lelap...ZZZzzzZ

pagi esok kami bangun pukul 7 breakfast die hotel.. lepas makan aku macam nak fuck lina sekali lagi..tapi lina menolak..die kata terasa macam melecet atau luka kat pussy die.. kami ketawa bersama..so tak jadi laa nak fuck sebelum check out dari hotel..

dalam perjalanan balik..

lina : syg..thank sebab bawak i pergi bercuti..

aku : most welcome syg..

lina :  sebenarnya i ader nak bagitau something..

aku : ??????? haaaa?? aper die?

lina :  i sambung belajar degree kat KL..

aku : errr bila?kat mana?

lina : next month, ukm..

aku :  (mood spoil) mm ok.. nanti i hantarkan

lina : sorry tau bagitau lambat..

aku : takper i faham..family pon suh sambung belajar kan?

lina :  aa ah..

aku : it's ok..


blurrrrr kejap bila lina cakap macam tu..aku hantar lina kerumah..sebelum sampai sempat laa kiss lam kereta kat tepi jalan..huhuh mana ader peluang disitu ada setan..

ok cukup sampai ni dulu..aku sambung bila dapat sambutan..huhuhu

* sambungan nya akan ader cerita pasal aida yg gebu.. extra ada picture latest .. so for now keep voting and masturbate ..hahahah 

Lelaki IniWhere stories live. Discover now