yer!..aku ketagihan sex.. nikmat sex terlalu sedap dan tak tergambar dgn kata-kata. kejadian merasa pussy lina buatkan aku seorang yg gila sex dalam diam. sampaikan tengok adik sendiri pon aku boleh stim. damn.
sabtu malam ahad.
aku kerumah lina lepas call ajak date and makan-makan tepi laut. sebenarnya makan tu sekadar alas perut tapi perasaan nak fuck lina sekali lagi lebih kuat.. sebelum pergi pon aku dan melancap 2 kali ..terasa horny sangat.
aku sampai kerumah lina..
Lina : kita nak pergi mana ?
aku : jom pergi tepi laut lepak kat kedai-kedai makan yg ader kat sana.
Lina : ok.. jom.
aku bawak kereta then sampai tempat yg di tuju.. tak jauh pon dalam 10 minit perjalanan. aku park sebaris dgn kereta lain yg memang tau kawasan port beromen. aku mati kan lampu kereta then terus peluk Lina kat sebelah sambil kiss bibir Lina yg berlipstik.
Lina : U..! nanti orang nampak laa..
aku : alaaa..just kissing jer.. bukan aper pon..
kami kissing tapi mata memerhati sekeliling .. tangan aku merayap ke breast lina.. lina mendesah.. arghh!..mmmphh!..
Lina : U... dah laa kita makan dulu boleh..
Aku : Please .. batang i dah keras sangat ni.. boleh tak tolong kluarkan air i?
Lina : promise tau lepas kluarkan kita makan?.
Aku : (senyum) promise..
Lina start bukak zip sluar aku..then kluarkan batang aku dari boxer.. dang!!... batang aku yg keras berdiri ..
perlahan-lahan tangan lina melancapkan batang aku yg keras..urghhh nikmat bila tangan perempuan yg lancapkan batang..lenguh tangan lina..
mm aku masih belum rasa nak pancut.. nikmat tu belum sampai..
aku : u.. tolong hisap boleh?.. lambat sangat nak kluar ni..
Lina : kenapa lambat nak kluar ni.. lenguh tangan i
aku : hisap pleaseeee!..
lina membongkok kan badan dan bibirnya menyentuh batang aku.. shhhh ! aku mengeliat bila lidah lina bermain2 di kepala takuk batang aku.. lepas tu lina blowjob batang aku sikit demi sedikit.. lina masih amatur.. perlu banyak belajar lagi.. kena banyak praktikal. aku sengaja tekan kepala lina supaya batang aku masuk habis ke mulut lina..
lina : uhukkk. uhukk... uuuu.. tercekik tau i..
aku : alaa i nak cepat pancut..
lina menyambung blowjob..aku ambil tangan lina dan letakkan die telur aku.. lina meramas telur aku sambil blow job.. fuhhhhh sedapp... air mani terasa dah nak sampai masa terpancut..
aku stop kan lina..
aku : u.. i dah nak pancut ni..nak buang kat mana?
lina : u takder tisu ker dalam ni?
aku : takder..
kebetulan lina pakai baju sweater aku suh bukak sebab dah terasa nak pancut..
sambil lina melancapkan batang aku.. arghhhh..!! arghhh aku terus pancut ke sweater lina..sampai ke titisan terakhir..aku kepenatan.. FUHh..
lina terus lipat sweater tu then campak ke seat belakang..sambil tersenyum..
lina : lain kali simpan tisu dalam kereta...kan tak pepasal kena pancut kat baju pulak.
aku hanya tersenyum nakal kepuasan..
then kami kluar pergi makan di kedai berdekatan..haha aku makan banyak sebab energy dah habis lepas pancut..perut lapar tahap dewa.
lepas makan aku hantar lina balik kerumah.
lina : EH..dah puas hantar i terus balik rumah ker?.
aku : alaaa sorry laa sygg.. i penat nih..kenyang plak tu.
lina : (muka kecewa)..yerlahhh
aku : ok..o promise bawak you holiday then kita spent time together nanti.
line : (still muka kecewa) yerlaa.
lepas lina kluar dari kereta aku balik rumah..perjalan balik rumah pon dah mengantukkan.. lepas pancut perut kenyang memang sedap kalau tido. hahahaha