yes !..hujung bulan ..gaji dah masuk.. aku apply cuti 3 hari dgn boss. aku terus call lina..
aku : hello syg..tgh buat apa?
lina : helo..tak buat aper..tgh kemas rumah then lipat kain..naper?
aku : ok .jom sabtu ni kita pergi holiday dekat n9..
lina : mmm hotel xxxxxxxxxx ker?
aku : yup!..mana tau?
lina : tempat impian nak pergi tapi tak mampu ..hihihih
aku : ok besok i amik you kul 10..lagipon check in pon after 2.00pm
lina : ok syg..muah..
aku balik rumah kemas2 baju. aku pergi ke 7-eleven..beli condom huhuh nak merasa pancut dalam tapi tak berisiko..hahahah.. sambil belek-belek kondom tengok ader kondom yg ader biji-biji..huhuh terbayang camner nanti nak guna..hahahah
pagi tu aku mandi ..terbayang nak fuck lina batang aku keras ..terpaksa laa melancap... aku amik sabun mandi..aku urut batang aku sambil membayangkan batang aku fuck pussy lina... laju tangan aku melancap..dan terasa nak terpancut..arghhhhh arghh.. aku pancut ke dinding toilet..lega.. dpt jugak hilangkan rasa horny dalam diri..
pas mandi aku bersiap kemas.. aku isi minyak penuh then terus drive ke rumah lina.. aku sampai dalam pukul 9.30..hahaha tak sabar betul aku nih..
rupanya lina pon dah siap..hahah kira macam dua2 tak sabar la nih.. lina terus masuk kereta then aku terus drive .. dalam perjalanan kami berbual..pasal kerja..kawan..family.. takder langsung cerita pasal seks..huhuh malu2 konon..
sampai area RNR air keroh lina kata nak pergi toilet.. aku pon park then aku kluar isap rokok.. bila lina kluar dari toilet menuju ke kereta aku die dah tak pakai tudung.. and siap make up.. wow!... stim aku tengok .. baju tight..jeans pon tight..aderghhh menggoda betul..
dalam perjalanan nak ke hotel..batang aku dah start keras.. di support dgn bau minyak wangi brand aper aku pon tak tau..bau sangat menggoda. sampai jer di hotel aku terus pergi Check-In ke kaunter. RM 7++ ..zaman ni belum ader trivago atau booking.com..huhuh ..aku suh lina pergi ke bilik dulu..aku tengok aper yg best kat hotel ni..yg pasti ader laut..
then aku naik lift ke bilik..aku ketuk pintu bilik..lina bukakkan pintu terus aku terkam.. kiss bibir lina yg kemerahan tu ..
lina : syg...jgn laa gelojoh sangat..kira ader 2 hari kan kat sini...
aku : takleh tahan laaa..syg sexy..bau wangi plak tu.. ( tangan dah start ramas2 breast lina )
lina : ok syg gi mandi dulu then kita pergi jalan2..pastu baru i bagi upah..hihihihi
aku : alaaaaaaa.. please laa i tak tahan ni.. ( sambil aku bukak sluar )
lina : Stop it.. please..
sambil lina mengelak dari pelukkan aku..tapi tangan aku lagi kuat..hihih aku dah grip.. susah betul bila ngan perempuan malu2 tapi nak nih.. aku dah bukak sluar ngan boxer aku..lina masih pakaian lengkap.. aku cuba bukak baju lina..tapi lina berkeras taknak bukak.. so dgn pantas aku raba ke belakang..bukak bra lina.. then terlepas bra..aku terus selak baju ngan bra lina..aku terus jilat dan sedut puting buah dada lina.. sikit2 rontaan lina berkurang..
lina : mmmm syyyyyyangg.. pleaseee
aku : mmm please apa?
lina : arghhhhs shhhhhh..shhh..mmmpphhh
aku jilat hisap sedut..sambil tangan aku merabas buah dada yg satu lagi..berselang2 aku kerja kan breast lina.. lina dah tak meronta lagi..tangan kiri aku raba bahagian bawah ..aku gosok2 pussy lina dari luar..terangkat badan lina bila aku gosok2..