nasik goreng ayam kunyit 2 bungkus bang! aku ke peti ais berdekatan..amik air 100 plus 2 tin. sambil menunggu aku order teh o ais minum . aku bakar rokok dunhill sambil menikmati pemandangan manusia yg lalu lalang..
fuhhh awek tu..mantap betul.. breast besar..bontot lebar..lentik..putih plak tu.. baju hijau sendat dgn sluar jeans.. tetiba btang ni stim balik,, aku pakai sluar track ..eh terpacak balik..damnn. eh awek tu sensorang jer minum..
ok bang nasik dah siap!.. aku pon bayar jer ..tapi sebab awek tu cantik..aku suh brader tu kirakan untuk awek tu sekali.. setakat minum jer boleh la bayar. aku amik makanan then aku ke kereta aku.. bila aku nak start kereta ..cermin kereta aku kena ketuk.. EH! awek tadi.. aku buka pintu semua..gentleman laa konon..nak bercakap ngan awek.
aida : hi..terima kasih bayarkan air saya tadi..
aku : oo oh takder apa2..setakat air jer kan..kalau makan tadi kena bayar sendiri hahahah ( aku buat lawak bangang )
aida : hihihi (ketawa memalu)
aku : (hulur tangan ) saya XXXXXX
aida : (sambut salam) saya aida. awak bukan org sinikan?
aku : bukan..saya orang johor.. sajer dtg sini bercuti tenangkan pikiran
aida : mm dgn makwe ker?
aku : eh tak laaa dgn kawan..takkan laa nak bawak makwe..kang kena tangkap naya jer..(aku menipu plak )
aida : oklah aida nak sambung kerja..
aku : kerja dekat mana?
aida : (tunjuk ke kedai kain) kat situ.kedai kain XXX XXXX
aku : oooo ok..boleh dpt no tipon tak.. ? mana tau boleh berbual2
aida : 06-76xxxxx
aku : ok dah save ( nokia 8310 ).ok selamat bekerja..nanti saya call awak.
fuh sib baik batang aku dah lembik..kalau tak malu jer tadi..aku start kereta terus balik ke hotel. sampai hotel aku pon bukak pintu dgn card aku dengar bilik air lina tengah menyanyi ..dgn bunyi shower . aku letak makanan atas meja then bukak tv. layan jer tv3 time tu.. siaran drama petang2. lama plak lina ni mandi..pompuan kalau mandi memang lama kan?..setuju?
dalam 20 minit camtu.. lina kluar berkemban dgn tuala..pastu tuala satu lagi atas kepala di simpul. mm merah kat leher lina..bila masa aku buat?..hahah bila dah sedap memang tak perasan..
lina : eh syg..bila sampai..sorry i tertido tadi..hihihi..penat tauuu..
aku : hihihi..takper i faham..eh dah jom makan dulu..nanti malam leh jalan tepi laut
lina : yerlah tu..entah2 tak kluar pon dari bilik ni. ( sambil bukak nasik )
aku : eh tak,..bagi jenjalan dulu baru kita second round. adoiiii ( peha kena cubit )
lina : mm ok..
putih betul peha lina nih..takder kesan kudis ker calar ker..putih nampak urat hijau
lina : tengok aper tu?
aku : (telan nasi) eh tengok peha syg laa..putih betul..
lina : eh selama ni masa fuck i tak perasan ker?
aku : eh tengah sedap kot..mana nak perasan.
hahahah kami berdua ketawa sambil kunyah nasi.. pas makan kami basuh tangan..then lina tgh sarung panties warna peach aku tepuk punggungnya ..then bra pon warna peach. lina pakai sluar track dgn baju tshirt lengan panjang. kami turun berjalan berduan sambil berpegangan tangan..macam org honeymoon betul.. jalan2 sambil tengok matahari terbenam..
mm dah pukul 8.00 malam kami pon berjalan balik ke hotel
lina : syg.. betul ker sayang kat i?
aku : eh betul laa..takkan memain kot..dah memacam kita buat..takkan i nak sia2kan syg.
lina : i takut kalau syg tinggal kan i.. i dah takda dara lagi..
aku : eh tak laaa.. i bertanggung jawab aper yg i dah buat ( janji lelaki )
lina terus lentuk kat bahu aku..then kiss pipi aku. sampai kat bilik kami terus ke balkoni hotel. ok badan aku berlengas..
aku : syg.. i mandi jap laa..berpeluh tadi ni..
lina : ok syg
aku masuk ke bilik air bukak baju seluar ..mm bathtub ni penuh air ngan sabun..mesti lina cuba bathtub ni tadi dalam fikiran aku.. aku pon try baring dalam bathtub..huihhhh sejukkkkkkkk..aku bukak air panas bagi suam2 kuku..then cuba baring lagi..ala2 mat saleh gitu.. ok kali ni suam2 kuku..sedapp aghhhh hilang lenguh2 sikit..
tiba2 pintu bilik air terbukak.. damnn lina dah berbogel..
lina : amboii layan perasaan ker?..
aku : (terkejut) eiiiii masuk tak ketuk ker..terkejut i tau.
lina : hihihihi
lina berjalan terus masuk kedalam bathtub yg tak berapa besar tu.. kami duduk bertentangan.. terasa betul sempit dalam bathtub tu. kami try adjust kaki then dpt jugak baring..
tiba2 batang aku di sentuh dgn kaki lina..lina sambil tersenyum
lina : nakal niiiii (sambil sentuh2 batang aku )
aku cuba nak usik pussy lina pakai kaki tapi kaki aku dah kena pegang ngan lina. takleh nak gerak..hihihi aku biarkan lina seksa aku.. batang aku dah tengang dalam air.. lina mengusik telor aku ..sekejap batang sekejap telor..arghhh takleh jadik ni.. aku cuba bangun dan terus menghadap muka lina.. aku kiss bibir lina yg merah pink ..kami bermain2 lidah dgn rakusnya.. secara auto tangan aku bergerak ke breast lina.. aku ramas2 dalam air..batang aku dalam air terasa dah bersentuh dgn pussy lina..
lina : syg.. masukkan batang sayang..
aku : mmm jap i nak pakai condom
lina : taknakkk..i nak rasa btang syg tak pakai kondom..tak feel laa.
aku : betul ker?..nanti kalau terpancut kat dalam macam mana?
lina : biarlah jadi baby..hihihi
aku : gile!
tapi kaki lina dah membelit ke punggung aku..di tarik nya.. batang aku terus masuk kedalam pussy lina..terasa panas pussy lina..aku menghenjut didalam bathtub..pergerakan terbatas ..tapi sedap..satu pengalaman baru..
aku : syg...doggie..
lina bangun dan membongkok kan badan sambil tangan di bucu bathtub..aku masukkan batang aku kedalam pussy lina.. aku henjut laju2..
lina : arghhhh..arhghhhh..syggg sedapnya..sedapnya..sikit lagi
lina : arghhhh arghhhh...
terasa panas batang aku kena air klimaks lina.. mengigil badan lina menikmati klimaks .. aku masih menghentak pussy lina yg dah basah lagi sempit..sambil aku menghayun batang aku ke pussy lina sambil aku bermain2 dgn lubang bontot lina yg cantik ..aku jolok dgn jari.. setiap kali aku masukkan jari..lina kemut batang aku..nikmatttttttt..
dalam 15 minit menghayun.. batang aku rasa dah nak terpancut..
aku : syg.. i dahhhhh nakkkk pancutttt..
lina : mmmphhh pancut kat muka i syg
uihhhh pancut kat muka erghh ..banyak tul tengok video tape porn ni. aku pon tarik kluar batang aku terus lina mengadap batang aku..
aku : arghhh fuckkk..nak kluar dah..
creettt ..cretttt ... cretttt ( bahasa budak sekarang).. aku pancut kat muka lina..ader yg di kena mata..hidung dan bibir lina.. lina menjilat saki baki air mani aku yg terkena di bibir.. lepas tu terus menghisap batang aku yg dah kurang tengang..
arghhhhh aku kepuasan untuk kali kedua dalam satu hari.. lina bangun ke bahagian shower..membersihkan air mani yg kena kat muka..aku masih dalam bathtub..menikmati pemandangan lina yg mandi berbogel..
indah sungguh pemandangan..