~12~

1.9K 199 96
                                    

"İşte kekler!"

Minho elindeki paketi Jisung'a uzattığında karşısındaki beden gülümseyerek elindekileri aldı. Çoktan ısınmış olan mikrodalga fırına koyduğunda onlar için iki tabak çıkardı.

"Minho, sana açıldığımda neden sonradan karşılık verdin?"

"Geçmişte yaşadığım birkaç kötü olayı tekrar yaşamak acı verir diye düşündüm."

Jisung elindeki tabakları masanın üstüne bırakıp ellerini tuttu.

"Geçmişte yaşadıklarının hiç birini sana yaşatmayacağım Minho, ne olduklarını bilmesem de sana asla kötü davranmayacağım."

"Biliyorum bebeğim, bu yüzden sana geri dönüş yaptım. Sana güveniyorum biliyorsun."

Jisung kollarını Minho'nun beline dolayıp kafasını göğsüne yasladığında bir kıkırtı almıştı. Saçlarında hissettiği ellerle mayıştığında mikrodalganın alarmı çaldı. Oflayarak geri çekildi ve kekleri alıp tabaklara yerleştirdi. Minho da o ara buzdolabına koyduğu çikolatalı sütleri çıkarıyordu.

"Çikolatadan gebermesek bari."

"Ne olucak canım, en fazla şeker koması."

Jisung gülüp masayı kurmaya başladığında Minho arkasından sarılıp burnunu saçlarına daldırıp derin bir nefes çekti.

"Şaka gibi geliyor hepsi."

"Ne şaka gibi?"

"Hep bunu yapmak istemiştim ve şu an seni rahatsız etmeden yapabilmem çok hoş."

Omzuna koyduğu kafasıyla ona bakmaya devam ederken genç çocuk dönüp yanağına sulu bir öpücük hediye etti.

"İstediğin zaman yapabilirsin sevgilim."

"Sevgilinim değil mi?"

"Minho kafan güzel sanırım otur bir şeyler ye."

Minho gülüp masaya oturduğunda Jisung da karşısına oturdu ve sevgilisinin uzattığı keki memnuniyetle kabul etti. Büyüttüğü gözleriyle keklere bakarken ellerini çırptı. "Sevdin mi?" Hızla başını sallayıp ağzını araladığında Minho bir parça daha uzattı.

"Bebek gibisin Hanji'm."

~~~

"Sence de onlar fazlasıyla büyümediler mi?"

"Evet, onları verme zamanımız geldi sanırım."

Jisung kucağındaki üç yavru kedinin de sırtını okşamaya devam ederken iç çekti.

"Onları özleyeceğim ama kendi yuvaları olsa çok güzel olur."

"Veterinerde olduğumuz süre boyunca bizi merak ettiler."

Jisung sabahtan beri eline almadığı telefonuna uzanıp sohbet kısmına girdi.

_

'aeğ'

Hwangjin:
Jeongin bana kucak dansı yaptı

Chrisbang:
Cuss saka mi

YangI.n:
Cok atesli resim ciziyordu dayanamadim 😔✊🏻

ChangSeo:
Sonra noldu

Hwangjin:
Yanlışlıkla seviştik

YangI.n:
Pisman degilim

Hwangjin:
Ben de :3

Lixiefel:
Oha olmuş bunlar

Hanjis:
Sevişen sevişene gruba bak amk

Say Meow - Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin